رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده باید به‌سمت کسانی که در این ایام شغل خود را از دست دادند هدایت شود گفت: سپاه رشت کمک‌های خیران در «طرح مساوات» را ساماندهی می‌کند.

سپاه رشت کمک‌های خیران در «طرح مساوات» را ساماندهی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی در جلسه هماهنگی مساوات و کمک و همدلی به آسیب‌دیدگان بحران کرونا در رشت اظهار داشت: از هفته گذشته بسیاری از گروه‌ها و NGOها اقدامات مختلفی انجام دادند اما قواعدی برای این کمک‌ها وجود نداشت لذا سپاه طرح کمک مومنانه و مساوات را برای تجمیع و توزیع بهتر کمک‌ها به نیازمندان مطرح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دستورالعمل ۶ کمیته در سطح استان گیلان تشکیل شده است بیان کرد: باید ببینیم چه کاری در رشت مفیدتر است و موجب کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان می‌شود تا از انجام اقدامات بیهوده پرهیز شود و نحوه توزیع کمک بین نیازمندان را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده باید به‌سمت مشاغل، اصناف و افرادی که در این ایام شغل و درآمد خود را از دست دادند هدایت شود عنوان داشت: اطلاعات بسیج و سپاه نیروهای خود را مشخص کردند تا هر کدام از آنها در محل خود جامعه هدف مدنظر را پیدا کنند.

اصحابی با بیان اینکه بسیج اصناف شاغلان و اصنافی را که آسیب‌دیده از شیوع کرونا هستند را شناسایی می‌کنند ابراز داشت: لیستی کامل از جامعه هدف نیازمند تهیه شده است که نهایتاً گروهی این لیست را پایش می‌کنند و کمک‌ها را به مسجد هر محله می‌سپاریم تا به‌دست افراد برسانند.

وی افزود: قرار شد در شهر رشت در سطح بازار و اصناف و حوزه‌های مختلف عمده کمک‌های افراد به سپاه تحویل داده شود و ما آنها را به‌دست نیازمندان برسانیم و در کمیته توزیع قرار شد تمام کمک‌ها را به مسجد هر محل اختصاص دهیم و هر کدام از نهادهای کمکی نیز می‌توانند نماینده‌ای از طرف خود در مساجد قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.