مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین نهاده های مورد نیاز کشاورزان به ویژه بذر و کود باید در دستور کار روسای تعاون روستایی شهرستان ها قرار گیرد.

نهاده های مورد نیاز کشاورزان بدون مشکل تامین می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مهندس ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در جلسه با روسای ستادی گفت: نهادهای کشاورزی در بخش تولید بسیار مهم و پشتیبان اصلی کشاورزان در تولید محصول است و باید به موقع تامین شود تا کشاورزان  دغدغه ایی در این خصوص نداشته باشند. بنابراین روسای شهرستانها باید تأمین نهاده‌های مانند کود و بذر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین افزود: در تامین اکثر نهاده های بخش کشاورزی به ویژه بذر و کود در استان مشکل خاصی نداریم ولی باید دائماً وضعیت کود و بذر توسط روسای شهرستان‌ها رصد شود و اگر کمبود و یا تقاضای جدید وجود داشته باشد به مرکز استان منعکس گردد تا پیگیری لازم صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۱۸ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده است و در سال جدید نیز بالغ بر ۲۰ هزار تن کود شیمیایی تامین و اقدامات لازم برای حمل آن به استان انجام گرفته است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار تن از آن حمل و در شبکه توزیع قرار گرفته است.

 

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.