اقساط وام‌های ازدواج و قرض‌الحسنه مشمول دستورالعمل تعویق سه ماهه پرداخت قرار گرفته و جرایمی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

اقساط وام‌های ازدواج و قرض‌الحسنه مشمول تعویق پرداخت است

به گزارش قدس آنلاین، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران تعویق سه ماه پرداخت اقساط وام‌ها در ماه‌های اسفند پارسال، فروردین و اردیبهشت امسال برای ۱۰ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا  در نظر گرفته شده است.

حسن مونسان افزود: هتلداران، طباخی‌ها، فست فودها، قهوه خانه‌ها، تولید و توزیع کیف، کفش و پوشاک، آژانس‌های مسافرتی، مراکز آموزش و فرهنگی، مراکز ورزشی و تفریحی، مراکز فروش صنایع دستی و گردشگری جزو رسته‌های شغلی مشمول تعویق پرداخت اقساط و معاف از جرایم طی این مدت هستند.

وی ادامه داد: پرداخت اقساط وام‌های ازدواج و قرض‌الحسنه هم مشمول تعویق سه ماهه بوده و بانک‌هایی که تقاضای پرداخت اقساط طی این مدت را داشته‌اند از دستورالعمل مربوطه اطلاعی ندارند.

وی گفت: پرداخت اقساط وام مسکن و سایر وام‌های غیر از قرض‌الحسنه با سود و بهره خاص خود در این زمره قرار نمی‌گیرد.

مونسان افزود: برداشت از حساب یا درخواست پرداخت اقساط در رسته‌های شغلی یاد شده از طریق سامانه شکایات و بازرسی بانک‌ها قابل پیگیری است و شاکیان می‌توانند شکایت کتبی خود را از طریق سایت مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    درامد نداریم پول از کجا بیاریم قسط وام مسکن بدیم، اونم یک میلیون تومن. برای چی معوق نمیکنید؟ چرا فشار همیشه برای قشر کارگر بدبخته؟ کلیه هامون تقدیم به بانک مسکن