رابرت دی‌نیرو، بازیگر مشهور هالیوودی از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا در این کشور انتقاد کرد.

انتقاد رابرت دی‌نیرو از عملکرد دولت آمریکا در مقابله با کرونا/ انگار در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ددلاین، رابرت دی‌نیرو ساکن نیویورک بارها و بارها به ترامپ نقدهایی را کرده که بعضا بسیار صریح و تند بوده اند.

دی‌نیرو به تازگی مصاحبه جدیدی داشته و در ابراز نظراتش کاملا بی پرده بود، اما وقتی زمان نام بردن اسامی مسئولان شد، با احتیاط عمل کرد. او در حالی که اقدامات فرماندار نیویورک را تحسین کرد، گفت: ای کاش مردم زودتر واکنش نشان می‌دادند. آنها به اندازه کافی هشدار داشتند. چرا که فکر می‌کنم اگر این اتفاق می‌افتاد و آنها زودتر واکنش نشان می‌داند، ما در این شرایط و در این مرحله از همه گیری ویروس نبودیم.

زمانی که از این بازیگر پرسیده شد که حال و هوای اکنون شهر را با بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر مقایسه می کند؟ گفت: کاملا شبیه هم هستند. به جز اینکه انگار در حال تماشای آن در یک فیلم سینمایی هستیم و این موضوع خیلی زود اتفاق افتاد.

او ادامه داد: خیلی غیر قابل باور است که هر شهر بزرگ در جهان را ببینید که کاملا خالی شده است. شما تنها می‌توانید این را در فیلم‌ها ببینید، ولی اکنون در حال روی دادن است.

گفتنی است او که قرار است در فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کند، به همراه لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر دیگر، این اثر چالشی را به راه انداختند تا هوادارانشان با کمک به صندوق‌های امداد مربوط به ویروس کرونا و تامین غذا فرصتی را برای بازی افتخاری و کوتاه در این فیلم سینمایی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.