رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی بر اساس تاکید رییس قوه قضاییه از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در این استان حمایت می‌کند.

دستگاه قضایی از فعالیت اقتصادی در خراسان رضوی حمایت می‌کند

غلامعلی صادقی در نشست شورای هماهنگی معین‌های اقتصاد مقاومتی در مشهد افزود: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده توقع ما از فعالان اقتصادی این استان افزایش چند برابری تولید است و دستگاه قضایی از تمامی بنگاه‌های اقتصادی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی  فرهنگی در خراسان رضوی ادامه داد: برای همکاری و همدلی بی سابقه‌ای که در حوزه تولید و فعالیت اقتصادی با محوریت استاندار این استان از سال گذشته شکل گرفته، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیر کل اداره بازرسی استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: عملکرد سال گذشته الگوی مثلث توسعه اقتصادی‌ فرهنگی در زمینه جذب سرمایه گذاری در این استان موفق بوده که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام موسی فتوحی افزود: امیدواریم امسال نیز که به سال جهش تولید نامگذاری شده شاهد تداوم اینگونه اقدامات و تلاش‌ها باشیم.

رییس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی نیز در این نشست گفت: استاندار این استان با سرعت مسایل مطرح شده توسط نمایندگان مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام‌ نصرالله پژمانفر افزود: نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت از برنامه‌های اقتصادی این استان را وظیفه خود می‌دانند.

وی ادامه داد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اقدامی بابرکت است که امیدواریم امسال نیز با جدیت ادامه پیدا کند.

علیرضا رزم‌حسینی پیش از حضور در استان خراسان رضوی، در زمان تصدی استانداری کرمان طرحی موفق از توسعه را در قلعه گنج اجرا کرد که مورد توجه و تشویق رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی با الگوگیری از تجربه موفق قلعه گنج طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به عنوان برنامه عملیاتی خود در چارچوب تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی اعلام و در همین راستا از دی ماه ۱۳۹۷ با تقسیم استان به ۱۲ منطقه (بر مبنای شمار حوزه های انتخاباتی) اجرای آن را پیگیری کرده است.

در این طرح نهادها و موسسات بخش خصوصی، غیردولتی یا نیمه‌دولتی به عنوان "معین اقتصادی" مناطق ۱۲ گانه خراسان رضوی انتخاب و وظایف و تعهداتشان در قالب یک  تفاهمنامه برای هر معین اقتصادی مشخص شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.