۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 701285

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات مشترک سه کلانتری برای رمز گشایی از ۱۰۶ فقره سرقت و دستگیری متهمان خبر داد.

رمزگشایی از ۱۰۶ فقره سرقت شبانه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: گزارش سرقت‌های سریالی خیابانی در مناطقی از شهر مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را بر آن داشت آغاز طرح عملیات ضربتی برای شناسایی و دستگیری عاملان دستبرد به وسایل شهروندان به تیم‌های تجسس کلانتری‌های شهید هاشمی نژاد، سناباد و گلشهر مشهد اعلام و تحقیقات گسترده در این رابطه را آغاز کند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی نژاد در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را در حالی که قصد دستبرد به یک مغازه را داشت، دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم ۲۹ ساله که در برابر ادله پلیس راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت‌های شبانه دوچرخه از پارکینگ خانه‌های مسکونی در محدوده خیابان‌های کامیاب، مطهری، جاده سیمان و دیگر مناطق شهر مشهد نیز اعتراف کرد.

صارمی ساداتی گفت: تیم‌های تجسس کلانتری گلشهر مشهد نیز در این عملیات ضربتی با بررسی دقیق سرنخ‌های به دست آمده سه عضو باند حرفه‌ای سرقت که با دستبرد به پارکینگ خانه‌های مسکونی، دوچرخه‌های سرقتی را به خانه‌ای در حاشیه شهر منتقل و پس از تغییر رنگ و ظاهری با فاکتورهای فروش قلابی به فروش می‌رساندند را نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۱ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: با انجام تحقیقات اولیه و کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، تیم‌های تجسس کلانتری سناباد مشهد نیز برای اجرای مرحله نهایی این عملیات ضربتی وارد عمل شده و جوان ۲۸ ساله موتور سوار که با موتور سیکلت سرقتی در محدوده خیابان‌های «ارشاد، دهخدا، خیام، بیستون، وحدت، ابن سینا، دستغیب، کلاهدوز و فردوسی» اقدام به تخریب شیشه‌های خودروهای سواری پژو ۲۰۶ و سرقت وسایل و قطعات این وسایل نقلیه شخصی می‌کرد را دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: با دستگیری دو مالخر اموال مسروقه و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی دیگر از ۴۰ فقره سرقت رمز گشایی کردند.

صارمی ساداتی با تشکر از همکاران خود در کلانتری ۱۵، ۱۳ و ۲۶ مشهد در به نتیجه رساندن این عملیات ضربتی گفت: تحقیقات از عاملان سرقت‌های خیابانی ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.