دانش‌آموزان و متولیان مدارس امام رضا(ع) به منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور در رزمایش «خدمت مؤمنانه» اقدام به ضدعفونی محلات، تولید ماسک و کمک به نیازمندان کردند.

مشارکت دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) در رزمایش «خدمت مؤمنانه»

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای تعطیلی مدارس و حضور اجباری دانش‎آموزان در خانه، دانش‌آموزان با همراهی والدین و اولیاء مدارس و با رعایت موازین بهداشتی، در اقدامات خداپسندانه جهادی مشارکت فعالی از خود نشان دادند.  
در این راستا، در اقدامی خودجوش و خداپسندانه و به همت یکی از اولیاء دانش‌آموزان واحد ۵ و۱۷، کارگاه دوخت ماسک راه‌اندازی شده که روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید و با کمک گروه بسیجی محله ماسک‌های تولیدی در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.
همچنین دانش‌آموزان دبستان پسرانه واحد ۸ امام رضا(ع) نیز به همراه والدین خود نسبت به ضدعفونی کردن مساجد و درب منازل اقدام کردند که این امر مورد تقدیر همسایگان و ساکنان محله قرار گرفت.
در راستای ابراز همدردی و کمک به سیل‌زدگان جنوب استان کرمان، دبیرستان پسرانه واحد ۹ امام رضا(ع) با مشارکت دانش‌آموزان خادمیار نوجوان رضوی دبیرستان سما، برای ۹۱ خانواده روستای چاه ابراهیم منطقه زهکلوت جنوب استان کرمان، ظروف آشپزخانه و ده‌ها کیسه آرد تهیه کردند.
سه دانش‌آموز دبیرستان دخترانه واحد ۱۲ امام رضا(عنیز  (با پشتیبانی والدین خود، با هدف کمک به نیازمندان، ۲ هزار و ۲۰۰ بسته کیک و شکلات، ۲۰۰ بسته بهداشتی شامل الکل و ماسک، ۲۰۰ شیر پاکتی، ۲۷ بسته کمک‌معیشتی و ۱۰۹ قطعه مرغ مناطق کم برخوردار شهر مشهد توزیع کردند.
همچنین این واحد آموزشی با کمک خیرین مدرسه و جمعی از محبان امام زمان(عج) توانستند ۱۲۰ بسته اقلام فرهنگی و غذایی (شامل گوشت گرم، برنج، رب، قند و روغن) به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.
دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی واحد ۱۴ امام رضا(ع) نیز با همکاری دانش‌آموزان، در حرکتی جهادی به بهانه اعیاد شعبانیه، ضمن توزیع بسته‌های عیدانه، معابر و خیابان‌ها را پاکسازی و ضدعفونی کردند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.