با وجود تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند، دفاتر پیشخوان دولت در شهر سبزوار برای ثبت نام و دریافت سیم کارت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی و سایر خدمات با ازدحام شهروندان مواجه است.

ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دولت  سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار  گفت: یکی از شرایط دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت به سرپرست خانوارهای یارانه بگیر داشتن سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار اعلام شده است.
اسماعیل نصرآبادی افزود: با توجه به این که برخی از سرپرستان خانوار تاکنون سیم‌کارتی با مشخصات خود نداشته‌اند لذا برای دریافت آن جهت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی و غالبا بدون رعایت موارد بهداشتی به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده‌اند.
وی با اشاره به افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سبزوار ادامه داد:به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را رعایت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: هماهنگی‌های لازم در دفاتر پیشخوان دولت شهر سبزوار برای ارایه خدمات به شهروندان در ساعات مختلف صورت گرفته است.
نصرآبادی با اشاره به این که سلامت مهمترین اولویت کنونی کشور است افزود: برخی از افرادی که برای دریافت سیم کارت به دفاتر پیشخوان جهت تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران مراجعه می کنند نیاز مالی به دریافت آن ندارند.

وی ادامه داد:طرح فاصله گذاری هوشمند راهکار مقابله با گسترش کرونا در کشور است که در دستور کار قرار گرفته است و با هر ازدحامی که مخل این طرح باشد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

علاوه بر اداره پست شهرستان سبزوار چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی. سی. تی فعال به روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می دهند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.