۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 701292

هافبک عراقی پرسپولیس اعلام کرد که آخرین فصل حضورش در این تیم بوده و می خواهد تجربه جدیدی داشته باشد.

بشار رسن آخر فصل از پرسپولیس خواهد رفت

قدس آنلاین: بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس امروز در مصاحبه با نشریه «الوطن» قطر دوباره به پیشنهادهای رسیده اش از کشورهای عربی و اروپا اشاره کرد.

رسن در مصاحبه با این نشریه قطری، گفت: بعد از گذراندن دورانی درخشان با تیم مشهوری در آسیا این آخرین فصل حضورم در پرسپولیس بود چون قراردادم در پایان فصل جاری با این تیم به اتمام می رسد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قراردادم هستند اما من اکنون می خواهم بعد از ایام بحرانی کرونا تصمیم گیری کنم. همچنین به دنبال  تجربه جدیدی هستم. این روزها پیشنهادهایی از کشورهای حاشیه خلیج دارم و همچنین از اسپانیول نیز پیشنهاد دارم. البته پیشنهادهای اروپایی من تنها از طریق تماس تلفنی است. تصمیم گیری قطعی درباره آینده ام را به بعد از این ایام کرونا موکول می کنم.

وی درباره پیشنهاد قطری ها به او، گفت: اکنون با یک باشگاه قطری در ارتباط هستم و مذاکراتی را انجام دادم. البته همه منتظر این هستند تا این وضعیت موجود به حالت عادی برگردد تا تصمیم گیری نهایی را بگیرم. همه منتظر این هستند تا این بحران به پایان برسد. مخصوصا اینکه لیگ ها را حالت تعلیق قرار دارد. من با پرسپولیس با ژوئن قرارداد دارم و هنوز مشخص نیست ادامه مسابقات برگزار یا لغو می شود؟ همه چیز به آینده بستگی دارد. ان شا الله این بیماری از دنیا ریشه کن شود و تمام دنیا به حالت عادی برگردد مخوصا دنیای ورزش که این روزها کاملا تعطیل است.

هافبک عراقی پرسپولیس عنوان کرد: این روزها در ایام تعطیلات تمرینات فردی خودم را دنبال می کنم تا آمادگی جسمانی مناسبی برای بازگشت به میادین داشته باشم. در صورت بازگشتم به لیگ عراق بدون شک انتخابم تیم نیرو هوایی خواهد بود چون نزدیک ترین تیم به من است. البته اکنون در شرایط کنونی همه انتظار این را دارند که لژیونر شوم و وقت مناسبی است تا یک تیم خوب را انتخاب کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.