مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، با تأکید بر تداوم پیگیری‌های مسائل حقوقی صنعتگران در سال جدید، دستگاه قضایی را پشتوانه تحقق اهداف جهش تولید در حوزه صنعت خواند.

دستگاه قضایی پشتوانه تحقق «جهش تولید» برای صنعتگران باشد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چناران، اظهار کرد: حمایت‌های مؤثر حقوقی و قضایی از سوی مجموعه قضایی استان با رویکرد پیشگیرانه، باعث صیانت از حقوق صنعتگران و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای صاحبان صنعت شده است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله تولید، اشتغال و کارآفرینی، افزود: نگاه دستگاه قضایی در همراهی با سایر ارکان دولت به این مسائل، همواره حمایتی و اقدامات موثری برای صنعتگران رقم خورده و در سال ۹۸ از تعطیلی ۳۱۸ واحد صنعتی در استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، با بیان اینکه کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری مشروع سبب رشد تولید و اشتغال شده، ادامه داد: این کمیسیون باعث شده تا مسائل صنعتگران هم در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود و هم از تحمیل هزینه‌های مازاد به آنان جلوگیری کند و در سال گذشته طی ۴۷۰ نشست در این کمیسیون، یک هزار و ۵۱۸ مصوبه در جهت حمایت از واحدهای صنعتی صادر شد.

مهدی‌زاده مقدم با اشاره به شعار سال «جهش تولید» که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری و تبیین شد، عنوان کرد: صنعتگران امسال هم به مانند گذشته پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را نقشه راه خود برای رسیدن به توانمندی و تولید بیشتر ترسیم کردند و رهنمودهای های ایشان را در آغاز دهه پنجم و در گام دوم انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت قرار دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.