مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: زوج‌های آلونک نشین حومه مشهد با حمایت این نهاد و سایر دستگاه‌ها خانه‌دار می‌شوند.

زوج‌های آلونک‌نشین مشهد خانه‌دار می‌شوند

حبیب الله آسوده افزود: در راستای توسعه خدمات این نهاد به خانواده‌های نیازمند و دارای استحقاق حمایت توسط مراکز نیکوکاری تحت نظارت این اداره کل، خانواده‌های آلونک نشین که صرفا دچار فقر اقتصادی و نه آسیب‌های دیگر از جمله اعتیاد هستند خانه‌دار می‌شوند.

وی ادامه داد: شمار این خانواده‌ها زیاد نیست و مراکز نیکوکاری در حال شناسایی این خانوارها هستند و در این راستا کمک ۵۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به این اداره کل که به منظور حمایت از آسیب دیدگان و حمایت از نیازمندان حاشیه شهر مشهد اعطا شده است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت:  در این امر خیر مجموعه‌هایی مانند شهرداری مشهد، اداره کل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ،بهزیستی و فرمانداری مشهد نیز مشارکت فعال دارند.

آسوده افزود: خانه‌دار کردن این خانواده‌ها به شکل رهن و اجاره خواهد بود تا از شرایط فعلی و ناشایست ناشی از فقر اقتصادی رها شوند.

هم اکنون بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی است همچنین بیش از نیم میلیون نفر در این استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.