۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 701322

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی در خصوص خبر باز بودن فاز دوم بازار فردوسی مشهد گفت: مجتمع‌های تجاری و پاساژها بر اساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مصوب ستاد پیشگیری از کرونا است، باید تعطیل باشند.

بازگشایی فاز دوم پاساژ فردوسی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فاز دوم پاساژ فردوسی مشهد بدون توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا مبنی بر تعطیل بودن صنوف پرخطر، بازگشایی شده است.

مدیر روابط عمومی فاز دوم پاساژ فردوسی مشهد ضمن تایید این خبر  گفت: مسؤولان ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی مراکز تا ۱۵ فروردین ماه به ما ابلاغ کردند که طبق این ابلاغیه عمل کردیم و حتی از آن به بعد تا ۳۰ فروردین ماه این تعطیلی را ادامه دادیم.

بهرامی بیان کرد: پس از آن، ابلاغیه دیگری مبنی بر تعطیلی مجتمع‌های تجاری به ما داده نشد؛ اما ما به صورت خودجوش تا ۳۰ فروردین تعطیل بودیم.

وی ادامه داد: چنانچه قرار بر ادامه تعطیلی مجتمع‌هاست بایستی اصناف و اماکن با نامه سربرگ دار این تعطیلی را به ما ابلاغ کنند تا ما در مقابل فشار واحدهای مجتمع بتوانیم مقاومت کنیم که این ابلاغیه وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی فاز دوم پاساژ فردوسی مشهد بیان کرد: فاز دوم بازار فردوسی دارای ۸۵۰ واحد است که در حال حاضر حدود ۵۰ تا ۶۰ واحد بازگشایی شده است.

بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مجتمع‌های تجاری ۱۷ شهریور بازگشایی شده‌اند، گفت: بر همین اساس ما هم اقدام به بازگشایی کردیم، البته با حذف پروتکل‌های بهداشتی.

موضوع را پیگیری می‌کنیم

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی نیز  در خصوص خبر باز بودن فاز دوم بازار فردوسی گفت: مجتمع‌های تجاری و پاساژها بر اساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مصوب ستاد پیشگیری از کرونا است، تعطیل هستند.

امیر دلداری با تاکید بر این نکته بر اساس این مصوبه هر کدام از واحدهای صنفی پرخطر اقدام به بازگشایی واحد خود کنند، تخلف کرده‌اند، افزود: این مسئله در گشت مشترکی که امروز در حال انجام است پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به مدیر مجتمع‌های تجاری ابلاغ شده و آن‌ها در جریان این مسئله هستند و باید تعطیل باشند، بنابراین چنانچه خلاف این ابلاغیه رفتار کنند، تخلف کرده‌اند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل جدیدی مبنی بر بازگشایی واحدها به دست ما نرسیده است، بنابراین هر مجتمعی که اقدام به بازگشایی کند، تخلف کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BAHRAMI ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام وقت بخیر ، بنده بهرامی هستم مدیر روابط عمومی مجتمع تجاری فردوسی2 ،در متن خبری که منتشر کردید یک بند به اشتباه ایراد شده لطفا سریعتر اصلاح بفرمایید. بنده عرض کردم "با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی" کد خبر 701322