یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ سالیانه به طور مخفیانه ۱۸۰ هزار دلار به دو پسر ترامپ پرداخت کرده است.

کارزار انتخاباتی ترامپ به پسران او پول می‌دهد!

به گزارش قدس آنلاین، کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به صورت مخفیانه به «کیمبرلی گویل‌فویل» نامزد پسر نخست ترامپ و «لارا ترامپ» همسر «اریک ترامپ» دیگر پسر رئیس جمهور آمریکا ماهانه ۱۵ هزار دلار پرداخت می‌کرده است.

چند مشاور کاخ سفید که از این پرداختی مطلع هستند به روزنامه «هافینگتون پست» گفتند در واقع هر کدام از پسران ترامپ سالانه ۱۸۰ هزار دلار دریافت می‌کنند.

دو منبع وابسته به حزب جمهوری‌خواه نیز دریافت این مبلغ توسط دو پسر ترامپ به بهانه مشارکت در کارزار انتخابات مجدد ترامپ برای سال ۲۰۲۰ را تایید کرده‌اند.

این پرداختی‌ها از طریق شرکت‌های تحت مالکیت «برد پارسکیل» مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ پرداخته شده است که این کار نیز با هدف دور زدن کمیسیون انتخاباتی فدرال است که کارزارهای سیاسی باید گزارش جزئیات هزینه‌های خود را اعلام کنند.

پارسکیل در پاسخ به سوال روزنامه هافینگتون پست درباره این پرداختی‌ها گفت: «من می‌توانم به آنها پرداخت کنم. من می‌خواهم که به آنها پرداخت کنم.»

بر اساس گزارش‌ها، گویل‌فویل و لارا ترامپ هر دو نقش‌های مختلفی در حمایت ازکارزار انتخاباتی مجدد ترامپ ایفا می‌کنند.

ماهیت چنین پرداختی برای نخستین بار ماه پیش توسط نیویورک تایمز فاش شد اگر چه گزارش هافینگتون پست میزان این پرداختی را فاش کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.