مدیر عامل شرکت شهاب یار زیرمجموعه سازمان اقتصادی رضوی از داخلی سازی ۷ قطعه مربوط به ناوگان حمل‌ونقل کشور توسط این شرکت طی سال گذشته خبر داد.

داخلی سازی ۷ قطعه مربوط به ناوگان حمل‌ونقل توسط شرکت شهاب یار

به گزارش قدس آنلاین، داوود عابدی بیان کرد: این ۷ مورد در واقع قطعات پرمصرف و بعضاً اساسی مربوط به انواع اتوبوس ۱۸ متری با موتور M.A.N مدلهای D۲۰ و D۲۸ بوده که با همکاری و استفاده از امکانات سازندگان داخلی در کشور، داخلی سازی شده است.
وی با اشاره به اهمیت فرایند داخلی سازی قطعات توسط این شرکت تصریح کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت های سازندگان در راستای اشتغال پایدار، صرفه جویی ارزی و قطع وابستگی به خارج از کشور، از جمله مزیت های این امر به شمار می رود.
مدیر عامل شرکت شهاب یار ادامه داد: داخلی سازی قطعات همچنین پاسخ مناسبی به تحریم‌های ظالمانه دول متخاصم هر چند در مقیاس کوچک است.
وی در پاسخ به این سوال که فعالیت‌های پژوهشی و همچنین در بخش R&D این شرکت در سال ۱۳۹۸ در چه حوزه‌هایی دنبال شد، گفت: شرکت شهاب یار در بخش برون سپاری خدمات و به کارگیری توانمندی های بخش خصوصی در خصوص تعمیر انواع پمپ، گیربکس و نیز سیستم سرمایش، گرمایش، صوتی و تصویری خودروها عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و در این راستا نسبت به ساخت قطعات از طریق مهندسی معکوس اقدام کرده است.
عابدی، افزایش ارائه خدمات و فروش قطعات بالاتر از برنامه مصوب شرکت را از جمله دستاوردها و موفقیت های این شرکت در سال ۱۳۹۸ عنوان کرد و افزود: همچنین می توان عقد قرارداد با تولیدکنندگان داخلی و مشارکت با شرکت فناوری و نوآوری رضوی به منظور سرمایه گذاری مشترک در تولید داخلی در راستای رونق تولید را نام برد.
وی با بیان این که نمایندگی های شرکت عمدتاً در مراکز استان هایی که محصولات شهاب خودرو در آن ها عرضه شده، استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: این شهرها شامل تهران، تبریز، زنجان، ارومیه، زاهدان، مشهد، یزد، اصفهان، اهواز، قم و... است.
مدیر عامل شرکت شهاب ادامه داد: البته در بعضی از استان‌ها با توجه به تعداد خودروهای در اختیار، بیش از یک نمایندگی فعالیت می‌کند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.