گیلان - استاندار گیلان، شیوع بیماری کرونا را موجب تعطیلی اجتماعات مذهبی به ویژه مساجد دانست و تصریح کرد: در این ایام می توانیم محتواهای مرتبط با ماه مبارک رمضان را به شکل هنرمندانه و خلاقانه به ویژه از طریق صدا و سیما و فضای مجازی در اختیار مردم قرار دهیم.

محتوای مرتبط با ماه رمضان هنرمندانه و خلاقانه در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ،ارسلان زارع در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که در استانداری برگزار شد، ماه رمضان را ماه نزول قرآن دانست و اظهار کرد: رمضانی ماهی است که برکت و رحمت و مغفرت الهی نصیب انسان می شود و لذا فرصتی برای تزکیه و خودسازی و تقرب به خداست.

زارع، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت رعایت مصوبات قانونی ستاد ملی مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: بنابر فرمایش رهبری باید این مصوبات را برای خودمان فریضه بدانیم و عمل کنیم لذا حفظ سلامتی مردم یک اصل است و باید نسبت به حفظ آن اهتمام داشته باشیم.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در مناسبت نیمه شعبان و طرح موضوع کمک مومنانه به نیازمندان اشاره کرد و گفت: با توجه به سابقه درخشان مردم گیلان در اقدامات خیراندیشانه امیدواریم بار دیگر شاهد مشارک بیش از پیش خیران باشیم.

زارع، با بیان اینکه مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و رسانه‌ای جزو مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا هستند، یادآور شد: چتر حمایتی دولت شامل حال اهالی این حوزه خواهد شد و شناسایی و مکاتبات لازم صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.