۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 701362

در شرایطی که هواداران باشگاه استقلال در انتظار معرفی رسمی تیم اجرایی احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هستند؛ هنوز این اتفاق رخ نداده اما به جای آن ملاقات‌های پرشمار مدیرعامل باشگاه با چهره‌های ورزشی و غیر ورزشی ادامه دارد تا این پرسش برای علاقه مندان به باشگاه استقلال به وجود آید که اولویت‌های مدیرعامل بر چه اساس تعیین شده است؟

قدس آنلاین:در شرایطی که هواداران باشگاه استقلال در انتظار معرفی رسمی تیم اجرایی احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هستند؛ هنوز این اتفاق رخ نداده اما به جای آن ملاقات‌های پرشمار مدیرعامل باشگاه با چهره‌های ورزشی و غیر ورزشی ادامه دارد تا این پرسش برای علاقه مندان به باشگاه استقلال به وجود آید که اولویت‌های مدیرعامل بر چه اساس تعیین شده است؟

ملاقات با پیشکسوتان و بازیکنان سال‌های دور و نزدیک استقلال اتفاق مطلوبی بود که این امیدواری را برای هواداران به وجود آورد که مدیرعامل استقلال قصد دارد با مشاوره گرفتن از پیشکسوتان درصدد آن است شناخت بیشتری نسبت به مشکلات باشگاه پیدا کند.

مذاکره با برخی چهره‌های اقتصادی هم نکته امیدوار کننده ای در جریان اقدامات سعادتمند بود البته در این میان حضور برخی افراد شهرت طلب انتقاداتی را برای وی به دنبال داشت به ویژه که برخی رسانه‌ها اسنادی را منتشر کردند که نشان می‌داد برخی مدعیان اسپانسری باشگاه استقلال برخلاف ادعاهای پر طمطراق خود سرمایه ای برای کمک به این باشگاه ندارند و بیشتر به دنبال کسب شهرت از کنار نام استقلال هستند.

اما نکته قابل تأمل دیگر در ارتباط با ملاقات‌های سعادتمند، دیدار او با بازیگران تلویزیونی استقلالی است. در اینکه مدیرعامل باشگاه باید با همه طیف‌های جامعه در ارتباط باشد شکی نیست اما در برهه کنونی ملاقات با هنرمندان استقلالی در اولویت نیست، بلکه هواداران منتظر معرفی تیم اجرایی باشگاه هستند؛ کسانی که قرار است در کنار سعادتمند در پست‌های اجرایی فعالیت کنند تا استقلال از وضعیت کنونی خارج شود.

لذا به نظر می‌رسد به جای ملاقات‌های پر شمار وقت آن فرا رسیده مدیرعامل باشگاه بدون فوت وقت سرنوشت حامیان مالی را مشخص کند تا هواداران بیش از این با دغدغه و کابوس شکایت و اعتراض بازیکن و مربی مواجه نشوند.

آقای مدیرعامل فراموش نکنید خیلی زود دیر می‌شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.