آشتیانی گفت: میهمانان این برنامه کسانی هستند که داستانی برای تعریف کردن داشته باشند، اتفاقی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده و رنگ و بویی خدایی گرفته باشد.

«مثل ماه» و روایت داستان‌هایی که رنگ و بویی خدایی دارند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، شبکه سه سیما امسال ویژه‌برنامه «مثل ماه» را برای پخش در ساعات افطار ماه رمضان در کنداکتور خود قرار داده است.

هادی آشتیانی، تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به محتوای ویژه‌برنامه «مثل ماه» گفت: این برنامه امسال برای اولین بار روی آنتن می رود و از ابتدا هم قرار بوده به صورت استودیویی باشد و اصلاً تماشاچی و مخاطب در استودیو حضور ندارند. ما میهمانانی دعوت می‌کنیم و با آنها درباره زندگیشان گفت‌وگو خواهند کرد.

وی اضافه کرد: میهمانان برنامه عموماً کسانی هستند که داستانی برای تعریف کردن داشته باشند. اتفاقی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده و رنگ و بویی خدایی گرفته و به نوعی آنها را به خدا نزدیک‌تر کرده باشد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این که آیا ساختار این برنامه یادآور «ماه عسل» و سوژه‌های آن نیست، گفت: حتی اگر اینطور باشد هم چه اشکالی دارد؟ تمام شبکه‌ها برنامه‌هایی با این محوریت می‌سازند و البته ما سعی کردیم این برنامه را به گونه‌ای بسازیم و پیش ببریم که ساختار خاص خود را داشته باشد.

وی از توضیحات بیشتر درباره محتوای «مثل ماه» خودداری کرد و گفت: به نظرم باید برنامه را دید و بعد درباره آن نظر داد.

ویژه‌برنامه «مثل ماه» به کارگردانی پیام ابراهیم‌پور و با اجرای رسالت بوذری از ابتدای ماه رمضان هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت؛ این برنامه جایگزین «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی است که بیش از ده سال در ایام ماه رمضان میهمان خانه‌های مردم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    دمتون گرم،خیلی برنامه ی خوبیه من عاشق تیتراژآخرشم که امیرجان تیموری سنگ تموم گذاشته،خسته نباشین
  • سیدمحمدقهاری ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    خیلی برنامتون عالیه،خسته نباشین،تیتراژآخرتونم که ترکونده،دمتون گرم
  • شادی ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام واقعا خسته نباشید ولی خیلی جا داره که برنامه ی خوبی شه من هرسال ماه عسلو میدیم این برنامه اصلا شبیه ماه عسل هیجان انگیز نیست ولی درنوع خودش هم کم کاری شده براش درهر صورت همین که هستین خوبه.