گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم استفاده از همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: در چند روز گذشته بالغ بر ۹ هزار بسته حمایتی در قالب کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب‌پذیر گیلان توزیع شد.

 ۹۰۰۰ بسته حمایتیه بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در استانداری گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار داشت: هم‌اکنون اکثر سازمان‌ها و موسسات خیریه در استان گیلان زیرنظر قرارگاه این رزمایش درحال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه این اقدامات با هدف کمک‌رسانی به کسانی‌که در ایام شیوع ویروس کرونا دچار آسیب‌های اقتصادی شدند انجام می‌شود افزود: کمیته تسهیل منابع غیردولتی با مسئولیت کمیته امداد استان، کمیته فرهنگی و تبلیعات با مسئولیت صدا و سیما، کمیته رصد و پایش با مسئولیت از جمله کمیته‌هایی هستند که ذیل قرارگاه رزمایش ایجاد شده است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سایر کمیته‌ها گفت: کمیته شناسایی جامعه هدف، کمیته پشتیبانی جهت جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم، کمیته توزیع با محور محلات ضمن حفظ عزت و کرامت افراد دریافت‌کننده کمک‌ها و کمیته نظارت و بازرسی که وظیفه نظارت بر تمام کمیته‌ها را دارد نیز با مسئولیت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از توزیع ۹ هزار بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر گیلان در طول چند روز گذشته خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه مساجد بازگشایی نشده است پیشنهاد می‌کنم که ایستگاه‌های سلامت و معنویت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نقاط پرتردد شهر راه‌اندازی شود تا به سوالات مردم در ماه مبارک رمضان پاسخ در این ایستگاه‌ها پاسخ داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.