رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم پرونده سرقت‌های به عنف با تهدید قمه و چاقو و کشف ۵ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

دستگیری گردانندگان باند سرقت‌های به عنف خودروهای سواری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی گزارش سرقت به عنف خودروهای سواری با استفاده از چاقو و اسپری فلفل در حاشیه شهر مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود:کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را در این رابطه آغاز و با بررسی‌های علمی توانستند عاملان این سرقت را چهره‌زنی کردند.

وی بیان کرد:‌کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های بعدی پرونده ۲ برادر که از متهمان سابقه‌دار بودند را در مخفیگاهشان واقع در حاشیه شهر مشهد دستگیر کردند.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان در برابر ادله پلیسی راهی جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت اعتراف کردند و تحقیقات از آن‌ها در حالی ادامه داشت که ۴ شاکی دیگر این پرونده نیز با مراجعه به پلیس آگاهی، پیگیری شکایت خود از این افراد شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده راننده خودروهای سواری شخصی را با پیشنهاد کرایه زیاد وسوسه کرده و با کرایه دربستی خودرو، طعمه‌های خود را به حاشیه شهر کشانده و مرتکب سرقت‌های خشن می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهمان ادامه دارد، عنوان کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده‌اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.