امیر قلعه نویی،مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی شاخص ترین نفراتی هستند که احتمال دارد در لیگ بیستم جای فرهاد را روی نیمکت سرمربیگری استقلال بگیرند.

شایعات می‌گویند شاهد خانه‌تکانی بزرگ در استقلال خواهیم بود

به قدس آنلاین به نقل از ایلنا،هنوز تکلیف لیگ نوزدهم روشن نیست و بر سر ادامه یا تعطیل شدن آن اختلاف نظر هایی وجود دارد و اخباری متفاوت و متناقض به گوش می رسد. از طرف دیگر چه بازی ها ادامه پیدا کند و چه نیمه کاره رها شود بازهم درباره کلیات و جزئیات آن از جمله تعیین تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده وسهمیه آسیایی و دستمزد بازیکنان و نقل و انتقالات و شروع فصل آینده هنوز تکلیف هیچ چیز مشخص نیست.

مشکلات و بحران مالی ناشی از تحریم ها و بحران کرونا و شایعات مطرح شده درباره ممنوعیت یا محدودیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ بیستم هم موضوعی است که بسیار تعیین کننده خواهد بود. در نتیجه تکلیف تیم ها از جمله استقلال برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. تغییرات و اختلاف های مدیریتی این بلاتکلیفی را برای آبی ها دوچندان هم کرده است.

به خصوص اینکه طبق شایعاتی که فرهاد مجیدی هم تاکنون مقابل آنها سیاست سکوت در پیش گرفته است و فقط هراز چندگاهی پست هایی رمز گونه و چند پهلو منتشر می کند، احتمال تغییر کادرفنی و استعفا یا برکناری فرهاد مجیدی در پایان این فصل وجود دارد. گزینه های جانشین هم که در گمانه زنی ها نامشان مطرح شده و تا دلتان بخواهد زیاد و متنوع هستند. امیر قلعه نویی،مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی شاخص ترین نفراتی هستند که احتمال دارد در لیگ بیستم جای فرهاد را روی نیمکت سرمربیگری استقلال بگیرند. 

در چنین شرایطی پرداختن به نقل و انتقالات و توجه به شایعات مطرح شده درباره آن چندان درست و منطقی نیست. در این شرایط خبر می رسد که فرهاد مجیدی لیست ورودی و خروجی های استقلال برای فصل آینده را مشخص کرده است. موضوعی که پذیرفتن آن کمی سخت است.اول اینکه همان طور که خود فرهاد هم به ان اشاره کرده بود، در شرایط فعلی تنها یک خواسته دارد و آنهم پرداخت شدن حقوق معوق بازیکنان است . کاری که سعادتمند قول داده حداکثر تاپایان این هفته انجام دهد و به تمام بازیکنان داخلی و خارجی پرداختی داشته باشد.

غیر از این هنوز اختلاف نظر بین سعادتمند و مجیدی برطرف نشده است و هیچ نشانه و خبری در این خصوص دیده نمی شود!در این شرایط بعید به نظر می رسد که کادر فنی لیست ورودی و خروجی را برای تحویل دادن به مدیریت باشگاه آماده کرده باشدف آنهم وسط بحران کرونا که کمتر بازیکن و مدیر برنامه هایی پیدا می شود که به فکر مذاکره برای فصل مبهم و نا مشخص آینده باشد. از سوی دیگر هنوز 9تا 10 بازی به پایان لیگ باقی مانده است و به لحاظ عرف و اخلاف فوتبالی مذاکره و تماس رسمی با بازیکنانی که هنوز تحت قرارداد هستند دور از ذهن است. 

البته لیست خروجی های احتمالی استقلال کار چندان سختی نیست. ذائقه و سلیقه فرهاد و بازیکنان ناراضی که خواهان جدایی بودند تا حدود زیادی روشن است. مرتضی تبریزی، علی دشتی، رضا آذری، نیکلاس بودوروف و هرویه میلیچ نفراتی هستند که دست کم خودشان خواهان رفتن و جدایی از استقلال در پایان فصل شده اند. غیر از میلیچ سایر گزینه ها هم عملکرد فنی شان به گونه نبوده است که کادر فنی و باشگاه بخواهند برای تمدید قرارداد یا حفظ آنها به آب و آتش بزنند. محسن کریمی همیشه مصدوم هم که احتملا امسال از لیست زیر 25 سال هم خارج می شود ولیست محدود  بزرگسالان را پر می‌کند هم از دیگر گزینه های جدی خروج از استقلال است و بعید به نظر می‌رسد فرهاد یا هر مربی دیگری به لحاظ فنی به این بازیکن احساس نیاز پیدا کند. 

از آن طرف لیست بازیکنان احتمالی مورد نظر فرهاد هم تا حدود زیادی روشن است.آرمین سهرابیان،هادی محمدی،الهیار صیادمنش،آیاندا پاتوسی،مهدی رحمتی،آرمان رمضانی،مهدی ترکمان،سعید واسعی،دانیال اسماعیلی فر و عقیل کعبی بازیکنانی هستند که در نیم فصل هم گفته می شد در لیست بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی قرارداشتند و در چند مورد هم باشگاه رسماً با این بازیکنان یا باشگاه های آنها وارد مذاکره شد که موفق نبود.لیست جدید فرهاد که از آن صحبت می شود هم احتمالا همین بازیکنان یا منتخبی از آنها خواهد بود.باید به این نکته هم توجه داشت که احمد سعادتمند می‌خواهد تا کمیته‌ای موسوم به کمیته فنی را تشکیل بدهد و بحث نقل و انتقالات باشگاه را به سرمربی و آنها بسپارد.

کمیته ای که هنوز اعضای ان و در نتیجه سیاست و دیدگاهشان هنوز مشخص نیست و اصولا معلوم نیست که تشکیل شود یا نه؟! در این شرایط برای صحبت از نقل و انتقالات زود است و شاید هدف اصلی این اخبار مطرح شده بیش از هرچیز گرم کردن تنور فوتبال است که ویروس سمج و چموش کرونا آن را حسابی سرد و بی روح کرده است. قبل ار هرچیز باید دید سعادتمند می‌تواند به قولش درباره پرداخت بخشی از پول بازیکنان عمل کند یا نه، تا بعد از آن راحت تر بشود درباره سرمربی فصل آینده و بازیکنان مورد نظرش صحبت کرد و تحلیل کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.