۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 701446

باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی برای تغییر وضعیت خود در قبال یکی از طلبکاران حقوقی است.

پرسپولیس؛ یک بدهی بزرگ دیگر در راه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل جاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال قراردادی را برای بلیت فروشی بازی های خانگی خود با شرکت‌«ریحان فیلم» منعقد کرد که بابت آن مبلغ ۷ میلیارد تومان نیز دریافت کرد.

با این حال ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس بدون توجه به چنین قراردادی، سراغ شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی رفت تا آنها امور مربوط به بلیت فروشی مسابقات پرسپولیس را از طریق سامانه خود انجام دهند.

همین موضوع باعث شد تا حامی مالی سرخ ها اقدام به شکایت از این باشگاه کرده و در ابتدا خواهان فروش بلیت بازی ها از طریق سامانه اینترنتی خود شد اما با گذشت زمان و منتفی شدن این موضوع، سراغ شکایت حقوقی از باشگاه پرسپولیس رفت.

تغییر مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا محمدحسن انصاریفرد به عنوان جانشین عرب با ریحان فیلم نشستی را ترتیب داده تا بتواند این موضوع را ختم به خیر کند.

در این جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس مبلغ پرداختی از ریحان فیلم را تمام و کمال پرداخت کند در غیر اینصورت مبلغ پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه بایستی پرداخت کند که مورد مطالبه آنها در شکایت کیفری از مدیرعامل وقت پرسپولیس نیز بوده است.

انصاریفرد نیز قبل از کناره گیری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس قصد داشت بخشی از این پول را قبل از اتمام سال ۱۳۹۸ به حساب شرکت مذکور واریز کند اما جدایی او از پرسپولیس مانع از این اتفاق شد.

حال خبر می رسد باشگاه پرسپولیس برای حل و فصل این بدهی، مذاکرات اولیه را برای آغاز همکاری با این شرکت در نظر گرفته تا بتواند ضمن توافق با این شرکت برای پرداخت هفت میلیارد تومان، مانع از جریمه پنج میلیاردی سرخ ها شود.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز تاکنون نتوانسته طلب هفت میلیاردی خود را پرداخت کند و در آستانه بدهی جدید قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.