به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «گذرنامه بهشت» برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «گذرنامه بهشت» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه با رویکرد آشنایی مخاطبین با فلسفه نماز و آداب اقامه این فریضه الهی به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت آستان مقدس امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.
سوالات این مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب «گذرنامه بهشت» از مجموعه محصولات فرهنگی اداره تولیدات در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تهیه و دراختیار علاقمندان گذاشته شده است.
مهلت شرکت در مسابقه «گذرنامه بهشت» یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد.
همچنین برگزیدگان این مسابقه از جوایز فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی بهره مند خواهند شد.
علاقمندان می‌توانند پس از دریافت مطالب از روش‌های دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا علیهالسلام به آدرسarchive.razavi.ir، دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیامرسانهای ایرانی به آدرس  @razavi_tvو دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش (انتشارات زائررضوی) درنرم افزار موبایلی طاقچه و مطالعه آن در مسابقه مذکور شرکت کنند و  با ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی یکی از برندگان این مسابقه باشند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.