دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان پس از سه روز از ورود به شبکه نمایش خانگی رکورد بازدید فیلم‌های سیاسی - اجتماعی را شکست.

«ماجرای نیمروز۲: رد خون» رکورددار شد

به گزارش قدس آنلاین، با بررسی میزان دقیقه تماشای فیلم 《ماجرای نیمروز ۲: رد خون》 در سه روز ابتدایی انتشار، این فیلم با ثبت ۱۷ میلیون و صد هزار دقیقه تماشا در سه روز، به عنوان پربازدیدترین فیلم سیاسی- اجتماعی شبکه نمایش خانگی لقب گرفت. این رکورد که تا پیش از این در اختیار اولین فیلم از این دنباله یعنی “ماجرای نیمروز” بود، توسط مخاطبان دومین بخش از آن شکسته شد که نشان از استقبال عموم مردم از فیلم‌های ژانر سیاسی - اجتماعی دارد. 

"ماجرای نیمروز ۲: رد خون" که دنباله‌ای از فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان است، با اکران عمومی در مهرماه سال ۹۸ و ورود به شبکه نمایش خانگی در فروردین ماه ۹۹، رکورد شکنی‌هایی در میزان بازدید آنلاین ثبت کرده که آن را به یکی از مهمترین فیلم‌های سینمایی در ژانر سیاسی-اجتماعی تبدیل می‌کند. روایت تاریخی این فیلم با بازسازی یکی از مهمترین اتفاق‌ها بعد از پایان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی شکل گرفته و توانسته است سه سیمرغ بلورین از جشنواره سی‌وهشتم را هم از آن خود کند. 
هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌فر، حسین مهری و مهدی زمین‌پرداز بازیگران اصلی "ماجرای نیمروز ۲: رد خون" هستند. با توجه به ثبت این میزان تماشا در روزهای ابتدایی انتشار این فیلم و ادامه‌دار بودن پخش آن در شبکه نمایش خانگی، پیش‌بینی می‌شود روند روبه‌رشد تماشا برای این اثر مهم سیاسی – اجتماعی ادامه‌دار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.