طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف در همه کشور و مشهد از فردا اول اردیبهشت ماه منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنها و گرفتن بارکد یا گواهی سلامت از سامانه وزارت بهداشت است.

بازگشایی مجتمع‌های تجاری مشهد منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین، رییس اتاق اصناف مشهد گفت: امروز مصوب شد که مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مشهد از فردا  اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کنند.

محمود بنانژاد افزود:  ۳۵۰ مجتمع تجاری، پاساژ و بازار مسقف در مشهد وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ مورد دارای بیش از ۱۰۰ واحد صنفی هستند و در مجموع ۴۰ درصد از واحدهای صنفی کل شهر مشهد در مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مستقرند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: وزارت بهداشت پروتکل ویژه‌ای برای بازگشایی مجدد مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف تدوین کرده که رعایت موارد بهداشتی آن ضروری است.

بنا نژاد افزود: ساعت فعالیت پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازارهای مسقف در مشهد تا  ۱۸ بعد از ظهر خواهد بود و بعد از این ساعات این مراکز موظف هستند واحدهای خود را تعطیل کنند.

بخشی از واحدهای صنفی از ۲۳ فروردین ماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز به بازگشایی و فعالیت با رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و اخذ بارکد سلامت از وزارت بهداشت شدند که واحدهای صنفی مستقر در مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مجاز به بازگشایی در آن زمان نشدند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.