رئیس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: ۵ هزار و ۳۵۲ هکتار از اراضی شهرستان جوین با هدف افزایش بهره وری بخش کشاورزی و تحقق رونق و جهش تولید به بخش خصوصی واگذار شد.

واگذاری بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی جوین به بخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به نامگذاری شعار سال  ۹۸ و ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق وجهش تولید تاکید کرد : یکی از اتفاقات مبارک  در کشور ما انتخاب شعار سال است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسئولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند.

محمود احمدی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال یادآور شد: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسوولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت های بی‌بدیلی را در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته که به نام رونق تولید نام گذاری شده بود، ۴۸۸ هکتار از اراضی برای طرح های مرتبط با کشاورزی مثل پرورش گاوهای شیری و مزرعه پرورش شترمرغ در شهرستان  اختصاص یافت.

محمود احمدی یادآور شد :  از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون ۵ هزار و ۳۵۲ هکتار اراضی شهرستان شامل ۴ هزار و ۸۵۰ هکتار از طریق رفع تداخلات(برای طرح های کشاورزی) و ۴۸۸ هکتار از طریق کمیسیون واگذاری (برای طرح های کشاورزی)و ۱۴ هکتار در جهت طرح های غیرکشاورزی در شهرستان واگذار شده است.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.