تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی و پشتیبانی S-Pen معرفی شد.

سامسونگ "Galaxy Tab S۶ Lite" با پشتیبانی از S-Pen راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ Galaxy Tab S۶ Lite در گذشته بسیار مورد بحث قرار گرفته است، و در اطلاعاتی که از این تبلت به بیرون درز کرده بود پرچمدار Galaxy Tab S۶ اخیراً رندرها ، مشخصات و قیمت خود را فاش کرده است. اکنون ، غول فناوری سامسونگ پا را فراتر گذاشته و بی سر و صدا Galaxy Tab S۶ Lite را در حالی که در لیست رسمی سامسونگ در اندونزی قرار می‌گیرد، راه اندازی کرد و ممکن است این تبلت جدید از هم اکنون به صورت محدود در بازار اندونزی موجود باشد.

مشخصات Samsung Galaxy Tab S۶ Lite

گلکسی تب S۶ Lite سامسونگ دقیقاً همانند خواهر و برادرهای خود دارای یک طراحی فلزی است. با این حال ، از نمایشگر ۱۰.۴ اینچی TFT کوچکتر با وضوح صفحه نمایش ۲۴۰۰ x ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ همچنین یک قلم S-Pen را در اختیار شما قرار داده است ، با این حال هیچ اطلاعاتی از وضعیت باتری و نسخه بلوتوث این قلم وجود ندارد، وظیفه نیرو دادن به این تبلت توسط یک پردازنده هشت هسته‌ای بدون نام ۱.۷ گیگاهرتز (با تقویت ۲.۳ گیگاهرتز) است که گمان می رود یک چیپست Exynos باشد ، این پردازنده در ادامه از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند که می‌توان با استفاده از کارت میکرو اس دی ، آن را توسعه داد.

تیلت جدید سامسونگ باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد و پوست یک UI ۲.۱ سامسونگ را مبتنی بر Android ۱۰ اجرا می کند، این نسخه نرم افزاری دارای ویژگی های Dark Mode ، پشتیبانی DeX ، Samsung Knox است و به شما امکان می دهد تا به تماس‌ها و به پیام‌های متنی پاسخ دهید. با این حال ، برای حالت دوم ، باید به گوشی هوشمند سامسونگ در Android ۹ Pie یا بالاتر با حداقل ۳ گیگابایت رم متصل شوید.

در بخش دوربین ، گلکسی تب S۶ Lite سامسونگ در قسمت پشتی از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و درمورد عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی ، یک لنز ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه برای کاربران قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به بلوتوث ۵.۰ ، Wi-Fi ، اتصال LTE ، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و بلندگوهای تنظیم شده AKG و Dolby Atmos اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Tab S۶ Lite

سامسونگ Tab S۶ Lite را در سه مدل رنگ - Oxford Grey ، Chiffon Pink و Angora Blue ارائه می دهد. این برند همچنین یک قاب مخصوص را به طور جداگانه می فروشد  که به صورت مغناطیسی به آن وصل شده، شکافی برای S-Pen دارد، شعبه اندونزیایی هیچ جزئیاتی در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن دستگاه ذکر نکرده است و Tab S۶ Lite با اشتراک ۴ ماهه YouTube Premium همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.