۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 701521

فرزند یونس حبیبی، جانباز و مداح اهل بیت(ع) گفت: چندروزی است وضعیت هوشیاری پدرم افت کرده و مجدداً به کما رفته است. حتی دستگاه ونتیلاتور به او وصل شده است. از همه مردم تقاضای دعا برای شفای او را داریم.

یونس حبیبی مداح اهل بیت(ع) به کما رفت

به گزارش قدس آنلاین: مجتبی حبیبی، فرزند یونس حبیبی جانباز و مداح اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: پدرم از ۲۰ خرداد سال گذشته که به کما رفت، روی تخت بیمارستان است که در این مدت الحمدلله به هوش آمد و وضعیت بهتری داشت.

وی افزود: پدرم مدتی یکی از چشم‌های خود را بازکرده بود و با اینکه براساس نظر پزشکان براثر این سکته عصب چشم از کار افتاده بود و قدرت بینایی نداشت، اما نسبت به صدا واکنش و عکس‌العمل نشان می‌داد.

حبیبی تصریح کرد: متاسفانه چند روزی است پدرم مجدداً وضعیت خوبی ندارد و سطح هوشیاری‌اش پایین آمده و به کما رفته است. هم‌اکنون دستگاه ونتیلاتور به او وصل شده است و روند حیاتش وابسته به این دستگاه است.

فرزند این مداح اهل بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز درخواست داریم در این شب‌های پایانی ماه شعبان پدرم را که مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) است، فراموش نکنند و مورد دعای خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.