خراسان شمالی-مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت:مصرف نفت سفید در استان درسال۹۸نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۵۵درصدی روبرو شده است.

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی ۵۵ درصد کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در این خصوص اظهار داشت: بابرگزاری نشست های تخصصی وجلسات متعددوهماهنگی های بعمل آمده باشرکت گاز واستانداری باعث تحت پوشش قرار گرفتن تعداد زیادی از خانوارهای ازنعمت گاز طبیعی شده و منجربه کاهش۵۵درصدی مصرف نفت سفید در استان شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به روند رو به رشد در گاز کشی برای مصارف خانگی و صنایع، صرفه جویی و تبدیل سوخت بیشتری در مصارف نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره دراستان رخ خواهد داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: ۱۲۴۴خانوار شهری و ۴۲۲۶خانوار روستایی در سال گذشته از گاز طبیعی بهره مند شدند که در میزان مصرف نفت سفید این تعداد خانوار معادل ۱۹میلیون لیتر و ۲۸۰۰ تن گاز مایع صرفه جویی شده است.

شکوری از حذف کالابرگ و توزیع صد در صدی الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیر ساخت‌های بانکی درسال جاری به منظور افزایش رفاه مصرف‌کنندگان و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده در این استان خبر داد.

وی افزود: در سال ۹۸، میزان نفت گاز توزیع شده در استان نسبت به سال ماقبل ۸ درصد و میزان توزیع بنزین نیز ۳ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از نظارت و کنترل بی‌وقفه بر نحوه ارائه خدمات سوخت‌رسانی دراستان به منظور صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.