۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 701539

پس از آن نیمه شب سهمگین و طولانی که «سردار سلیمانی» ترور و با موشک جنگی قطعه قطعه شد، رسانه‌های ایران‌ستیز به‌سرعت خود را با شرایط جدید روانی منطقه همساز کرده و با ایجاد تغییرات بنیادی در روش‌های رسانه‌ای علیه ایران بزرگ، تلاش کردند خود را همسطح و همتراز کاخ سفید که مدیریت کامل ترور را به عهده داشت، قرار دهند و از آن سطح کمتر جلوه نکنند!

قدس آنلاین: پس از آن نیمه شب سهمگین و طولانی که «سردار سلیمانی» ترور و با موشک جنگی قطعه قطعه شد، رسانه‌های ایران‌ستیز به‌سرعت خود را با شرایط جدید روانی منطقه همساز کرده و با ایجاد تغییرات بنیادی در روش‌های رسانه‌ای علیه ایران بزرگ، تلاش کردند خود را همسطح و همتراز کاخ سفید که مدیریت کامل ترور را به عهده داشت، قرار دهند و از آن سطح کمتر جلوه نکنند! مصاحبه‌ اختصاصی B.B.C با «پمپئو» و دیگر گزارش‌های اختصاصی از ماجرای ترور، به منظور همین جلوه‌های قدرتمندانه رسانه‌ای صورت پذیرفت.

به هر شکل، آنچه در این باره دارای اهمیت رسانه‌ای است، عبارت است از اینکه رسانه‌های B.B.C، ایران اینترنشنال و من و تو از این تاریخ به بعد، سطح دشمنی‌شان با ایران بزرگ و پرچمدار اندیشه مقاومت در خاورمیانه، افزایش یافته و خرابکاری‌ها و هویت‌ستیزی‌های آنان، حجیم شده و سطح جنگ رسانه‌ای‌شان را تا بالاترین نقطه‌ ممکن ارتقا بخشیده‌اند و دیگر هیچ مرزی را رعایت نمی‌کنند. به هر جا، هر نقطه و به هر اندیشه و شخصیتی که در روند تولید رسانه‌ای پیش بیاید، حمله می‌کنند و دعوا به راه می‌اندازند و از چاقوی کلمات زشت و موهن، در نهایت بی‌ادبی و بی‌شخصیتی استفاده می‌کنند.

اکنون نباید پرسید که به این رسانه‌های وطن‌ستیز، بی‌ادب، بی‌حیا و بی‌شرم و خدمتگزار کاخ‌های تروریستی به چه دلیل می‌گوییم رسانه‌های آن طرف آب!

چرا در تفسیرهای خبری رسانه‌ ملی، غرور ملی و غرور اقتدار امروزین ملت و ولایت، لحاظ نمی‌شود؟

رسانه‌های دشمنانه‌ای که خود را موظف و مکلف کرده‌اند به شهدای بزرگ میهن توهین کنند و به ارزش‌های درخشنده ایمانی، نگاه تمسخرآمیز و استهزاگرایانه بدوزند و دانشمندان وطن و نوآوران و نوپژوهان ساحت دانش و تلاش وطن‌پرستانه را تحقیر کنند و دستان معجزه‌آفرین نسل امروزین اندیشه ولایت را در تاریخ فرهنگ و هنر خاورمیانه، انکار کنند، رسانه‌های آن طرف آب نیستند، بلکه رسانه‌هایی هستند آلوده‌کننده و سیاهی‌آفرین، که جز به تیره روزی تاریخی ایران، به هیچ هدف دیگری نمی‌اندیشند و از هرگونه نشانه قدرت ملی امروزین ایران زمین، دوری رسانه‌ای می‌گزینند تا به راه ترور آن نشانه دسترسی یابند و آن گاه با تیغ بران رسانه‌ای، برای سلاخی آن حقیقت شکوفا و شکوه‌بخش، حمله‌ور شوند!

این رسانه‌ها، دشمن‌ترین دشمنان ایران امروزند و از قدرت ارزش‌آفرینی جهانی ایران زمین و از اقتدار فردای تاریخ ملت اهل ولایت و آوازه‌ جهانی آن در هراسند و چون راهی برای فرار از این هراس پیش رویشان نیست، هر روز بر دشمنی و کین‌ورزیشان افزوده می‌شود؛ بنابراین، اینان دشمنان هر روزه اقتدار و صدای شکوه ولایت تاریخی ایران زمین‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.