همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشترکان آب و فاضلاب در روستاهای استان همدان نیز از این پس می‌توانند همانند مشترکان آب شهری، با شماره ۱۲۲ تماس و از خدمات مرکز ارتباطات مردمی بهره‌مند شوند.

تلفن ۱۲۲ پاسخگوی مشترکان آب و فاضلاب شهری و روستایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدارمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: به‌دنبال یک‌پارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب در استان همدان، مرکز ارتباطات مردمی این شرکت با شماره تلفن ۱۲۲ با فراهم کردن بسترهای ارتباطی مناسب از این پس در خدمت مشترکان آب و فاضلاب روستایی نیز می‌باشد.

حسینی‌بیدار افزود: پیش‌از این شماره تلفن ۱۵۲۳ ویژه مشترکان روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان برای اعلام حوادث و ارتباط با شرکت است که با اقدامات انجام شده شماره ۱۲۲ نیز در اختیار ایشان قرار گرفته و به‌صورت ۲۴ ساعت درشبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: اعلام حوادث و اتفاقات و اعلام شماره پرونده از سوی مشترکان، دریافت شکایات و پیشنهادها از جمله خدمات قابل ارائه از سوی مرکز ارتباط با مشترکان است. نیاز به ذکر است که تعداد ۷۷۷ روستا در سطح استان همدان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان همدان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فعله گری ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    واقعا خجالت آوره استانی سردسیر مثل همدان هرشب الان نزدیک یه ساله شبا آب قطع میکنید یعنی فقط بلوار رجایی واین منطقه باعث خشکسالی و بی آبی همدان شده یه ساله زندگی رو ب مردم این منطقه حروم کردید مگه مسلمان نیستید مهمونی چیزیم میاد که دیگه وضعیت بدتره چرا همه ی مناطق همدان آب قطع نمیشه جز اینجا واقعا مردم دیگه خسته شدن
  • ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    کجا جواب میدید با این قطعی آب ک شبانه روزی شده ساعت۲نصف شب آب میاد صب۷میره بچه هارو کجا ببریم حمام
  • نام ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    آره ولی وقتی آب قطع بشه دیگه کسی جوااااب نمیده
  • ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    واقعاً براتون متاسفم با این عملکردتون . بلد نیستین مدیریت کنید الکی ادعا نکنید بلدین. این چه اوضاعی که برای همدان درست کردین. کدوم شهری که ۱۰ ساعت آب قطع باشه. ما ظهراز مسافرت رسیدیم هیچ ذخیره آبی هم نداشتیم . باید چکار کنیم واقعا آب برای خوردنم نداریم
  • ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    جدول بندی آب فقط برای طبقات همکف امکان پذیر شده پس طبقات بالا چکا ر کنند اینهم یه عدالت جدیدوالضهور