همدان- رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از صدور ۱۹ هزار و ۴۲۶ برگ بارنامه از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

صدور بیش از ۱۹ هزار برگ بارنامه در استان همدان

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جمشید عظیمی رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: این میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

عظیمی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۲۶ هزار و ۴۲۴ تن بار جابجا شده است، ادامه داد: پارسال در این مدت ۲۴۸ هزار تن کالا جابجا شده است.

وی بیان کرد: سیمان، کلینکر، سیب زمینی، شمش آهن، محمولات معدنی شامل سنگ آهن، گندله، هماتیت و محمولات نفتی شامل گازوییل و بنزین بیشترین کالاهای حمل شده در این مدت بوده است.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا ابراز داشت: اعزام ناوگان برای حمل اقلام و لوازم بهداشتی از کارخانه های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده است.

عظیمی افزود: همچنین به منظور کمک به تخلیه بنادر و حمل کالاهای اساسی ۸۷۵ دستگاه ناوگان عمومی به مقصد بندر امام خمینی اعزام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.