معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه فعلا خطری بابت محرومیت متوجه این باشگاه نیست، به کمک پر سر و صدای یک هوادار خارج‌نشین واکنش نشان داد.

فعلاً خطر محرومیت متوجه استقلال نیست

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال  بعد از نشست هم اندیشی فدراسیون فوتبال با نمایندگان چند باشگاه از جمله استقلال درباره بدهی های بین المللی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

سلطانی در پاسخ به این سئوال که آیا در این جلسه بحث ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل بعد مطرح شده است؟  گفت: صحبتی از ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی نشد. یکسری صحبت ها شد که قرارداد خارجی ها ریالی شود و پیشنهادشان این بود.

معاون باشگاه استقلال درباره پرونده های باشگاه استقلال و شکایت های بین المللی از این باشگاه تصریح کرد: دو نوع پرونده داریم. یکسری ها حکم نهایی گرفته شده است و از مطالباتی که در فیفا داریم آنها را پرداخت می کنیم. دو هفته پیش نامه اش را به فیفا زدیم که از مطالباتمان پول طلبکاران را بدهند. در یکسری پرونده ها هم فرصت داریم. فعلا خطری باشگاه استقلال را برای محرومیت تهدید نمی کند. با بخش بین المللی فدراسیون هم صحبت کردم. ایشان هم خوشبین بود از مطالبات ما در فیفا پرداخت شود.

سلطانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پرداخت پول میلیچ و شیخ دیاباته از سوی یکی از هواداران خارج نشین؟ گفت: من این فرد را نمی شناسم چون آقای مدیرعامل با ایشان در ارتباط است.

وی درباره تشکر باشگاه استقلال از این فرد و تکذیب پرداخت پول از سوی دو بازیکن خارجی، یادآور شد: درباره مصاحبه سعادتمند نمی توانم نظر بدهم ولی پروسه انتقال پول در اروپا بین کشورهای اروپایی سه تا پنج روز طول می کشد. ممکن است من امروز پولی واریز کنم و پنج روز دیگر به حساب بنشیند. باید صبر کنیم. شاید ادعایی که بازیکنان می کنند شاید دو سه روز دیگر محقق شود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص تردید در اهلیت این فرد به خبرنگاران گفت: در جایگاهی نیستم که در این مورد حرف بزنم. در مورد پرداخت ها هم نمی توانم نظری بدهم. اگر کسی یک جای دنیا کاری کرده است که من مسئولش نیستم.

وی درباره احتمال کسر قرارداد بازیکنان اظهار کرد: کسر قرارداد قانون نیست. یکسری باشگاه ها و بازیکنان خودشان توافقاتی به حالت خیریه بخشی از قراردادشان را بخشیده اند تا باشگاه بتواند مشکلات مالی اش را حل کند.

سلطانی در خصوص شروع لیگ برتر هم گفت: شروع لیگ برتر به این سادگی ها نیست. بازیکنان حداقل یک ماه فرصت می خواهند تا آماده شوند. بازی ها هم 45 روز طول می کشد. فدراسیون منتظر است ببیند فیفا تصمیمی در این خصوص می گیرد یا خیر.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فرهاد مجیدی دستیار جدیدی را درخواست کرده است؟ گفت: بله مجیدی دستیار جدیدی خواسته است. البته این درخواست برای ابتدای دوران کاری‌اش بود ولی چون این مربی قرارداد داشت نمی‌توانستیم به خدمت بگیریم. الان مشکلی نداریم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره ناراحتی مجیدی از شرایط باشگاه استقلال هم اظهار کرد: بازهم شما درباره شخص ثالث صحبت می کنید. صلاحیت ندارم در اینباره صحبت کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.