مالک باشگاه شهرخودرو ضمن گلایه از مدیران باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت پول انتقال یحیی گل‌محمدی به این تیم، گفت: پیشنهادی برای جذب سیامک نعمتی نداشتیم.

پس گرفتن یحیی‌گل محمدی منطق ندارد/ از پرسپولیس گلایه دارم

به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو بعد از نشست هم اندیشی فدراسیون فوتبال با نمایندگان چند باشگاه از جمله شهرخودرو، پرسپولیس و استقلال درباره بدهی‌های بین المللی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

حمیداوی درباره حضورش در این جلسه گفت: علت برگزاری این جلسه به خاطر بدهی داخلی و خارجی باشگاه‌ها بود تا راهکاری برای آن دیده شود. امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد و از نتایج آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص حضور مهدی محمدنبی در جایگاه دبیر کلی فدراسیون فوتبال به جای ابراهیم شکوری تصریح کرد: اجازه بدهید به این موضوع ورود نکنیم.

وی سپس با گلایه از برکناری شکوری ادامه داد: اگر سازمانی به یک نیروی جوان معتقد است و او را به هر ترتیبی به آن مسند می‌رساند و یک سال و نیم از بیت المال هزینه می‌کند و آموزش می‌دهد، بعد آنرا از سمتش بر می‌دارد، این اتفاق اصلاً جایز نیست مگر اینکه خطایی از او سر زده باشد که من از این بحث بی اطلاعم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اینکه حضور شکوری از ابتدا در پست دبیر کلی غیر قانونی بوده است، تاکید کرد: دوباره می گویم. اگر ناحق بوده نباید همان روز می آمده است. اگر هم آمده، از بیت المال برایش هزینه شده است. همین الان آقای نبی می‌شود دبیر کل و اگر بعد از یکسال بگوییم خداحافظ، فوتبال چه بهره برداری از وی می‌کند؟ اگر عمر فوتبالی مدیران کم باشد لطمه می‌خوریم.

در ادامه یکی از خبرنگاران از مالک شهر خودرو درباره عدم پاس شدن چک باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی سوال پرسید و اینکه آیا در جلسه امروز با مهدی محمدنبی (عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس) صحبتی داشته است یا خیر. حمیداوی در پاسخ به این سوال گفت: نبی آن موقع می‌توانست به من جواب ندهد چون در آن مسند نیست. من با پرسپولیسی‌ها تماس نگرفتم. خودشان تماس گرفتند. به قول امیر قلعه نویی این سوال بیات شده است. این موضوع هم بیات شده است.

وی افزود: از ۲۳ بهمن گذشته از پرسپولیس طلب داشتیم که این باشگاه اقدامی برای پرداخت نکرده است. از مدیران سابق و فعلی پرسپولیس گلایه دارم. از اسفندماه هیچ تماسی با من گرفته نشده است. چند بار گفته ام و بازهم می گویم که گفته اند شنبه پول را می‌دهیم. دو حالت دارد. یا تقویم ما زیاد شنبه دارد یا تقویم پرسپولیس شنبه ندارد!

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: در جلسه امروز چیزی به نبی نگفتم. می‌خواستم در عالم شوخی از ایشان سوال کنم. متأسفانه تاکنون پاسخی از پرسپولیس نگرفته ایم.

حمیداوی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد یحیی گل محمدی را از پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت این مطالبات بازگردانید؟ اظهار کرد: من فرد حقوقی نیستم ولی این قرارداد جاری شده است و برگرداندن گل محمدی منطق ندارد. باوجود این بدانید تا آخرین ریال را از پرسپولیس می‌گیریم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اقدام داوطلبانه خلعتبری و رحمتی دو بازیکن این تیم برای کاهش قراردادهایشان گفت: از هفت، هشت سال قبل محمدرضا (خلعتبری) را دوست داشتم. او همیشه به باشگاه‌ها لطف داشته است. مهدی رحمتی هم همین را به من گفته است. دو سه بازیکن بزرگ دیگر تیم هم همین را گفته اند. باید تعامل باشد. بازیکنان هم زندگی دارند و حداقل باید امرار معاش کنند.

حمیداوی در خصوص اتمام لیگ تصریح کرد: یک روز گفتند نظرتان چیست فلان باشگاه قهرمان شود. من هم پاسخ دادم امسال قهرمانی مهم نیست. سرنوشت دو تیمی که قرار است سقوط و دو تیمی که قرار است صعود کنند مهم است. ما همیشه در برگزاری مسابقات تعلل داشته ایم و در بازی‌ها وقفه داریم. امسال از مرداد یا شهریور و زمانی که کرونا دست از کشور ما و دنیا برداشت، لیگ بیستم را با همان نتایج شروع کنیم اما سر فرصت بازی کنیم. یا اینکه حداکثر یک جام حذفی به ما اضافه شود. آن جام حذفی قبل را تمام کنیم و یک جام حذفی جدید هم برگزار کنیم. شک نکنید اگر لیگ امسال را دوباره برگزار کنیم بدانید در لیگ بیستم به مشکل می‌خوریم.

مالک باشگاه شهرخودرو در پایان پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد این باشگاه قصد داشته در ازای عدم پرداخت پول انتقال گل محمدی به پرسپولیس، سیامک نعمتی هافبک سرخپوشان را به خدمت بگیرد؟ گفت: خیر ما پیشنهادی در این زمینه نداشتیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.