فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه، امروز در یک مرحله انجام شد که بنا است دو هزار بسته موادغذایی و بهداشتی را در این رزمایش توزیع کنیم.

برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم امیر آذریان ظهر امروز در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا که در محل پادگان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد، با بیان اینکه باید قدردان نعمت‌هایی مثل امنیت، سلامتی، خدمت به عنوان سرباز ولایت و خدمت در سرزمین امام رضا (ع) باشیم، اظهار کرد: حدود دو ماهی است که دنیا و همچنین کشور ما دچار ویروس منحوس کرونا شده که مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود آورده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا افزود: اقدامات زیادی در سطح ملی و استانی برای مبارزه با این ویروس شکل گرفته است، در زمینه مسائل بهداشتی جلسات مختلفی در سطح کشور، دولت، نیروهای مسلح، سازمان‌ها و ارگان‌های مربوط برگزار شد که به مدیریت هر چه بهتر این بیماری کمک بسیاری کرد.

وی با اشاره به آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جان باختگان، ادامه داد: ارتش در زمینه مبارزه با کرونا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، رزمایش بزرگ «لبیک یا امام خامنه‌ای ۹۸» را برگزار کردیم و نیز در کنار سایر جامعه پزشکی بیمارستان‌های ارتش را آماده کرده و به پذیرش مبتلایان پرداخته و همه تلاش خود را برای بهبود آن‌ها و ترخیص بهبودیافتگان انجام دادیم.

امیر آذریان ضدعفونی معابر، تهیه مواد ضدعفونی و شوینده و تقسیم در شهرهای مختلف، ایجاد ایستگاه سلامت در سطح شش استان به ویژه ۱۵ ایستگاه در ورودی‌های مشهد و داخل شهر را از جمله اقدامات انجام گرفته توسط ارتش معرفی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ابراز کرد: هنوز این راه ادامه دارد و این ویروس همچنان باعث ایجاد مشکلاتی در کشوراست. بسیاری از افراد در این دوره کار و شغل خود را از دست داده‌اند لذا یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به این مستمندان به ویژه در ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه با کمک همکاران در کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و سایر ارگان‌ها تلاش می‌کنیم تا بتوانیم منویات رهبری را با عنوان رزمایش بزرگ «همدلی و کمک مومنانه» انجام دهیم، ابراز کرد: در این زمینه تعداد زیادی از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیز درصدی از حقوقشان را به این کمک اختصاص دادند.

امیر آذریان گفت: رزمایش امروز یک مرحله است و بناست بر اساس این رزمایش، دوهزار موادغذایی و بهداشتی توزیع شود؛ اگر این گونه رزمایش‌ها ده‌ها مرحله هم داشته باشد ما همیشه در خدمت مردم خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با تاکید بر اینکه ارتش همیشه در کنار مردم بوده و هست، اظهار کرد: دعای خیر همه کسانی که در این طرح کمک می‌شوند پشت سر فعالان و مسؤولان خواهد بود همچنین دعای امام رضا (ع) نیز پشت سر شما خادمین مردمی خواهد بود.

وی ابراز کرد: ان شاءالله با توفیق خداوند و کمک امام مهربانی‌ها شر این ویروس از کشور ما کنده و خیلی زود درب‌های حرم مطهر رضوی بازخواهد شد تا بتوانیم شب‌های قدر خوبی را در حرم رضوی داشته باشیم.

امیرآذریان گفت: در هر زمینه‌ای نیاز باشد ما پشتیبان مردم هستیم لذا از مردم می‌خواهیم پروتکل‌ها را رعایت کنند و اگر کار ضروری ندارند تا شکست این ویروس در خانه بمانند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.