اسپیکر ها نقش مهم و حیاتی برای افزایش لذت و هیجان در بازی‌ها را دارند و از این رو ما بلندگوهای با کیفیت در سال جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین اسپیکرهای بازی برای رایانه و کنسول‌ها در سال ۲۰۲۰ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در حالی که هدفون های نویز کنسلینگ و یا هدست‌های بازی می‌توانند یک تجربه بازی همه جانبه را فراهم کنند ، اما هرگز با مجموعه بلندگوهای بازی با کیفیت قابل مقایسه نیستند، بلندگوها نه تنها آنها شما را از ناراحتی های اجتناب ناپذیر هدفون برای ساعت ها در طول انجام بازی‌ها نجات می‌ دهند ، بلکه یک ساب ووفر قوی می‌تواند در رونق بخشیدن به کیفیت بازی کمک شایانی کند.

این که آیا شما به دنبال یک بلندگو ساده ، یک سیستم صوتی کامل قدرتمند یا هر چیز دیگری در این میان باشید بستگی به سلیقه و نحوه کاربری شما دارد و ما لیستی از بهترین بلندگوهای با کیفیت را جمع آوری کرده‌ایم.

Bose Companion ۲ Series III
 

برند Bose یکی از نام‌های قابل اعتماد در زمینه محصولات صوتی است و این مجموعه بلندگو سیستمی است که شما نیاز دارید تا صدا ها را فراتر از بلندگوهای داخلی لپ تاپ‌ها یا بلندگوهای متفرقه دیگر داشته باشید. این بلندگو ها باس‌ها را خراب نمی‌کنند و حتی در صدای بلند هم کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت.

بلندگوهای Bose Companion ۲ Series III اسپیکرهای اختصاصی بازی نیستند اما آنها را در بازی ، موسیقی یا هر نوع استفاده دیگر می توانید به کار بگیرید. آنها به هر لپ تاپ یا دسک تاپ قابل اتصال و تنظیم هستند و امکان دسترسی به هدفون یا هدست را درگاه آسان برای دسترسی بیشتر دارند.

Cyber Acoustics CA-۳۸۱۰
 

بلندگوهای با قیمت اقتصادی، اغلب ویژگی‌های زیادی را برای کاربران باقی نمی گذارند ، اما این مجموعه ۲.۱ بلندگو بازی از Cyber ​​Acoustics یک استثناست، این دستگاه دارای دو بلندگو ۲ اینچی و ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی با قیمت اقتصادی در میان گزینه‌های این لیست است.

در این بازه قیمتی، بهترین بلندگوهای بازی هستند که می توانید خریداری کنید. شما حتی می توانید آن را به چند دستگاه وصل کنید و میزان صدا یا سطح باس را با یک کنترل هدایت کنید و ساب ووفر دستگاه باید برای رسیدن به بهترین صدا در ارتفاع روی میز قرار بگیرد.

Harman Kardon SoundSticks III
 

برند هارمن کاردن تقریبا برای عامه مردم شناخته شده است، محصولاتی که با هدف بازار گیمرها ساخته شده‌اند تقریباً به طور کلی به رنگ مشکی و سفید هستند ، اما این مجموعه بلندگوها از Harman ظاهری علمی تخیلی را از خود نشان می‌دهد، این کیت با داشتن دو بلندگو ماهواره‌ای که چهار بلندگو ۱ اینچی دارند و یک ساب ووفر ۶ اینچی، قدرت بالایی دارد که بیش از صدای کافی برای پر کردن فضای یک اتاق است.

شما می‌توانید انتظار صدای واضح و شفاف را از این بلندگوها داشته باشید ، اما آنچه در واقع قیمت این دستگاه را توجیه می‌کند ، طراحی چشمگیر آن است. پلتفرم آن توسط جونی آیو از اپل طراحی شد و یک جایگاه دائمی در موزه هنرهای مدرن کسب کرد و داشتن ساب ووفر این دستگاه قدتمند روی میز شما باعث افزایش لذت بازی و ارائه یک مکالمه عالی خواهد شد.

Logitech LightSync G۵۶۰
 

اگر به سبک RBG علاقه داشته باشید و زیبایی دستگاه نیز برایتان اهمیت داشته باشد، بلندگوهای LightSync Logitech گزینه خارق العاده‌ای است. همانطور که از نام آن برمی‌آید، هر دو بلندگو ماهواره ای دارای چراغ های داخلی هستند که بر اساس آنچه که شما بازی می‌کنید (در بازیهای پشتیبانی شده) تغییر رنگ می‌دهند.

تنظیم آسان از طریق بلوتوث ، USB یا اتصالات aux ، دو بلندگو و ساب ووفر قادر به پخش صدای با کیفیتی هستند. اگر حتی به لوازم جانبی مخصوص بازی بیشتری نیز احتیاج دارید ، می‌توانید این اسپیکرهای بازی را که همراه با ماوس و موس پد بهم وصل شده است تهیه کنید.

Razer Leviathan
 

شرکت Razer به دلیل ساخت وسایل بازی با کیفیت بالا شناخته شده است و اسپیکرهای بازی Razer Leviathan نیز از این قاعده مستثنی نیست، این سیستم صوتی و دسته کوچک موسیقی با ساب ووفر خود صدای قدرتمندی را به وجود می‌آورد و از ویژگی ۵.۱ صدای فراگیر که به راحتی یک مانیتور رایانه شخصی را پشتیبانی می کند برخودار است.

این دستگاه صدا بسیار عالی دارد و در گوش دادن به موسیقی و بازی‌ها گیمرها را ناامید نمی‌کند، ساب ووفر قدرتمند دستگاه باعث می‌شود که هر انفجار نارنجک ها را با تمام وجود حس کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.