گیلان - مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اجرای طرح مدرسه سازی «آجر به آجر» در گیلان گفت: طرح «آجر به آجر» که در راستای تحقق سند تحول بنیادین و زیرنظام فضا و تجهیزات آموزشی اجرا خواهد شد و تاکید می کند هر کس بتواند به خرید یک آجر برای ساخت مدرسه هم کمک کند، اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه انجام داده است.

اجرای طرح مدرسه سازی «آجر به آجر» در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان ،علی دقیق در جلسه تبیین و تشریح طرح «آجر به آجر» اظهار کرد: این طرح اخیرا در سازمان نوسازی مدارس کشور برنامه ریزی شده که باید با قوت هرچه تمام تر در استان ما نیز پیگیری و عملیاتی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت‌های مردمی خواهد بود، افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان به همت مجمع خیرین مدرسه ساز و با همراهی اداره کل آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه ها و حوزه‌های مختلف با تمام توان در عملیاتی کردن این طرح ارزشمند تلاش خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته شاهد انقلابی بزرگ در بحث اعتبارات بوده و رشد کم نظیری را شاهد هستیم، تصریح کرد: اعتبارات مشارکتی در سال ۹۸ افزایش ۲۳ برابری نسبت به سه سال گذشته را داشته و این افزایش اعتبارات باعث رشد ۹۲ درصدی تحویل پروژه ها نسبت به سال ۹۷ شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز به همت خیرین مدرسه ساز، با برنامه ریزی انجام شده ۱۹ پروژه خیری و مشارکتی با ۶۲ کلاس درس با مساحت۴۷۶۱ مترمربع به فضاهای ایمن آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اعلام این خبر که دولت مصمم است ۲۵میلیارد تومان را برای تکمیل پروژه های مشارکتی و خیری استان گیلان اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: امیدوارم خیرین در استان گیلان نیز بتواند با مشارکت همین مبلغ در توسعه فضاهای آموزشی همچون گذشته نقش پرنگ خود را به خوبی ایفا نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.