نماینده‌ آمل و لاریجان، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر علیرغم اینکه هیچ گونه تعطیلی‌ هم نبود اما در جاده‌های شمال با ترافیک و راه‌بندان مواجه هستیم که این مساله بسیار نگران‌کننده است.

ترافیک جاده‌های شمالی کشور نگران‌کننده است

قدس آنلاین: عزت الله یوسفیان ملا نماینده‌ آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت اقتصادی استان مازندران در شرایط کرونا و پساکرونا به خبرنگار ایلنا، گفت: اقتصاد هر استانی در مجموع تابعی از شرایط اقتصادی کشور است، در شرایط شیوع کرونا آن بخش‌هایی از تولیدکنندگان و شهرک‌های صنعتی که امکان فعالیت یا تولید داشتند با توجه به اینکه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودند، اقدام به ادامه فعالیت و تولید کردند.

وی افزود: اما مشکل اساسی و مهم‌تر در جایی است که فعالیت‌ها خدماتی بوده مانند واحدهای اقتصادی مرتبط با اقتصاد گردشگری مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر بخش‌های خدماتی گردشگری که در این شرایط مجبور به تعطیلی شدند.

یوسفیان‌ملا در ادامه اظهار داشت: همچنین تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا منجر به این شد که وضعیت معیشت کارگران روزمزد نیز به مخاطره افتاده است و باید در این خصوص چاره‌ و تدبیری اتخاذ شود.

نماینده مردم آمل در مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با ابراز نگرانی از شروع ترافیک در جاده‌های منتهی به شمال کشور، ابراز داشت: متاسفانه پس از اینکه در چند روز اخیر شرایط کمی مساعد و امیدوارکننده اعلام شد، در یکی دو روز اخیر علیرغم اینکه هیچ‌گونه تعطیلی هم نبود اما در جاده‌های شمال با ترافیک و راه‌بندان مواجه هستیم که این مساله بسیار نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: این اتفاق می‌تواند منجر به از بین رفتن تمام زحماتی که در هفته‌های اخیر کادر پزشکی و درمانی، دولت و تمامی نهادها متحمل شدند، شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه درخصوص در پیش بودن فصل سفرهای تابستانی، گفت: لازم است در خصوص بخش گردشگری و جبران خسارت‌های این بخش در اثر شیوع کرونا تدبیری اتخاذ شود اما اکنون زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری نیست و نمی‌توان تصمیم مشخص و قاطعی را اعلام کرد به این دلیل که هنوز مشخص نیست در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد و در چه زمانی به مرحله کنترل ویروس خواهیم رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.