خراسان شمالی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در بازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا اظهار داشت: داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از ششم اردیبهشت‌ لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۱۰ رشته، گفت: سایت ثبت‌نام در این مسابقات از ساعت ۲۴ روز جمعه، ۱۶ خردادماه بسته خواهد شد، علاقه‌مندان دربازه زمانی یاد شده به‌ منظور ثبت‌نام اقدام کنند.

صالحی‌نیا ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت سه شهرستان به جهت ارتقای سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد که این سه مرکز شامل بجنورد (بجنورد،مانه و سملقان،رازو جرگلان )،اسفراین (اسفراین،گرمه و جاجرم) وشیروان (شیروان، فاروج) است.

وی اظهار داشت: اوایل مردادماه مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در یکی از شهرستان‌های استان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

صالحی‌نیا تأکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقباً زمان دقیق اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.