خراسان شمالی- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: پتروشیمی خراسانشمالی با ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا خراسان شمالی همکاری نمی کند.

مدیر کل اقتصادی استانداری از عملکرد پتروشیمی انتقاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد بدری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در حالی که ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا طی چندین جلسه با توجه به کمبودهای موجود در استان در خصوص تامین اقلام بهداشتی و معیشتی سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین حمایت از خانواده ها و بازماندگان فوت شدگان این بیماری از شرکت پتروشیمی درخواست همکاری داشته است ولی با کمال تعجب  این مجموعه با ستاد استانی همراهی نکرده است.

بدری افزود: پتروشیمی خراسان مدعی جوایز مختلف و سرآمدی است که یکی از این جوایز ملی تعالی سازمانی با هدف توجه ویژه به جوامع محلی، ملی و جهانی است که با کمال تاسف در این دوره بحران نمره مردودی برای این مجتمع تولید در خراسان شمالی ثبت شد.

وی تاکید کرد: مسلما در این برهه تاریخی از جامعه ایران که درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا است و این ویروس جان و امنیت روانی جامعه استانی را مورد هدف قرار داده است بی مسئولیتی و عدم همکاری پتروشیمی بجنورد با ستاد استانی مقابله با کرونا چهره ناپسندی را  از این شرکت در اذهان جامعه استانی و ملی ایجاد کرده است.

بدری در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: تغییر در روش و منش مدیران این شرکت می تواند به اصلاح این تصویر ذهنی کمک شایانی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.