مجتبی کشاورز گفت: امسال همچون سال های گذشته این برنامه را با محوریت خانواده روی آنتن خواهیم برد و تقویت و حفظ بنیان خانواده از مهم‌ترین رویکردهای ما در ویژه‌برنامه رمضان امسال خواهد بود.

تقویت و حفظ بنیان خانواده؛ رویکرد اصلی «دعوت»

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، ماه رمضان امسال شبکه یک سیما با برنامه «دعوت» میزبان مخاطبان خواهد بود. «دعوت» سال هاست که در لحظات افطار میهمان خانه های مردم است و پس از سال ها پخش به عنوان ویژه برنامه ماه مبارک رمضان همواره مخاطبان خود را داشته است، امسال نیز هر شب ساعت ۱۹:۱۵ روانه آنتن خواهد شد. مجتبی کشاورز تهیه‌کنندگی این برنامه را که برای پنجمین سال متمادی روی آنتن می‌رود، برعهده دارد و همانند سال گذشته حجت‌الاسلام محمد برمایی به عنوان مجری کارشناس در برنامه حضور خواهد داشت.

کشاورز در گفت وگو با خبرنگار ما به تفاوت‌های محتوایی در سری جدید برنامه «دعوت» اشاره کرد و گفت: در سال گذشته مباحثی همچون شیوه‌های آشنایی منجر به ازدواج، امید در زندگی مشترک، تحکیم زندگی زوجین و ازدواج پایدار از موضوعات مورد بحث و بررسی در این برنامه بود. امسال دامنه موضعی گفت‌وگوها وسیع‌تر شده است و به تقویت و حفظ بنیان خانواده می‌پردازیم. ضمن این که نقش همه اعضای خانواده در رسیدن به این امر مهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این تهیه کننده در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه امسال شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور به وجود آورده است، برنامه «دعوت» از این مهم غافل نشده است و به این موضوع از زوایه جدید نگاه خواهدکرد. صحبت‌های جذاب و شنیده‌نشده‌ای در دل این وضعیت وجود دارد که می‌تواند مورد استقبال مخاطب قرار گیرد.

«دعوت» هرشب از شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن می‌رود و تیتراژ این برنامه نیز با صدای رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.