۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 701726

وزیر آموزش و پرورش از تلاش معلمی که حتی از روی تخت بیمارستان، آموزش مجازی دانش‌آموزانش را متوقف نکرد و به کار خود ادامه داد، تشکر کرد.

تماس ویژه وزیر برای تشکر از خانم معلم بیمار

قدس آنلاین: تسنیم نوشت:  خانم جعفری دبیر زبان انگلیسی آموزش‌وپرورش منطقه ۴ شهر تهران است که در روزهای اخیر تصویری از تلاش او برای تدریس مجازی به دانش‌آموزانش از روی تخت بیمارستان، واکنش‌های مثبتی را در فضای مجازی رقم زد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش نیز در تماس تلفنی با این معلم از زحمات او تقدیر کرد و گفت: این تصویر فوق‌العاده افتخارآمیز بود که یک دبیر متعهد و مسئول تا این حد دلسوزی نسبت به دانش‌آموزانش دارد. معلمان به عنوان قشر فرهیخته همیشه در کنار مردم بودند و کمک می‌کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اظهار کرد: معلمان نشان دادند در حالیکه مدرسه تعطیل شده است اما آموزش ادامه دارد و در دوران شیوع کرونا از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمدند و من به نمایندگی از همه معلمانی که کوشش و تلاشش‌شان تاثیرگذار بوده از شما تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این تماس خانم جعفری اظهار کرد: مسئولیت معلم در قبال دانش‌آموزان و نسل جوان زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در بدترین شرایط آموزش و پرورش با استفاده از همه ابزارها و امکانات، آموزش نسل جوان ادامه داشته باشد و من هم از این قضیه مستثنی نبودم،  افتخار می‌کنم در موقعیتی قرار گرفتم که کاری در جهت آموزش به نسل آینده انجام بدهم.

وی یادآور شد: قطعاً همه همکاران من نیز اگر خدای نکرده در این شرایط قرار می‌گرفتند این کار را انجام می‌دادند چرا که فداکاری معلمان برکسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.