۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 701741

سریال «نون.خ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود در ۱۷ قسمت روی آنتن برود، با پخش قسمت پانزدهم در روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

«نون.خ۲» دو قسمت زودتر به پایان می‌رسد

قدس آنلاین: مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون.خ» که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود درباره این مجموعه و بازخوردها به خبرنگار مهر بیان کرد: خدا را شکر تا اینجا بازخوردهای بسیار خوبی داشته‌ایم.

وی درباره پایان‌بندی این سریال که پیش از این اعلام شده بود تصویربرداری آن به دلیل کرونا زودتر متوقف شده است، گفت: این سریال قرار بود در ۱۷ قسمت پخش شود با این حال با توجه به اینکه زمان‌بندی پخش سریال در زمان پخش تغییر کرد،‌ زمان هر قسمت بلندتر و تعداد قسمت‌ها کاهش پیدا کرد.

فرجی در توضیح بیشتر گفت: هر قسمت از این سریال در زمان پخش حدود ۵۵ دقیقه شد، درحالی که ۱۷ قسمت با احتساب مدت زمانی ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در نظر گرفته شده بود.

وی درباره زمان پخش قسمت آخر سریال گفت: در حال حاضر تعداد قسمت‌های این سریال به ۱۵ قسمت رسیده و که قسمت پایانی آن پنجشنبه چهارم اردیبهشت پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «نون.خ2» در پایان در پاسخ به این سوال که ممیزی سریال تاثیری بر کاهش قسمت‌های آن داشته است یا خیر هم تأکید کرد: ممیزی‌هایی در حد معمول داشته‌ایم اما اینکه عامل کوتاهی سریال باشد خیر اینطور نبوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.