فرمانده سپاه بردسکن با تبریک سالروز تاسیس سپاه در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) گفت: سپاه از مردم به عنوان پشتوانه های اصلی نظام حمایت همه جانبه می کند.

حمایت همه جانبه سپاه از مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام/تحقق جهش تولید از اولویت های اصلی سپاه است

سرهنگ علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه سپاه در همه میدان ها پیشگام و تاکنون توانسته کارنامه موفقی را از خود به یادگار بگذارد.

وی به دستاوردها و افتخارات سپاه در حوزه خدمت رسانی به محرومین ، تهدیدات دشمنان  در حوزه اقتصاد و جنگ نرم اشاره کرد و گفت:  سپاه  توانسته صحنه های زیبا و ماندگاری را در عرصه های مختلف خلق کند و  سپاه همچنان خادم ملت و بازوی  ولایت است و هرکجا که کشور با بحرانی مواجه شده است با حضور در صحنه بسیج و سپاه  آن بحران مرتفع  شده است. 

فرمانده سپاه بردسکن با گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام  حاج قاسم سلیمانی که به عنوان شهید شاخص سال ۹۹ معرفی شده است، گفت:  تمامی برنامه های شهید و شهادت این نهاد در سال جاری با محوریت سردار شهید سلیمانی  برگزار خواهد شد.

سرهنگ جنیدی به راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با هدف توسعه اشتغال زایی در روستاها خبرداد و گفت:  سرمایه ها و پشتوانه اصلی نظام مردم هستند و سپاه در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی  توانسته در سطح روستاها  درراستای رونق تولید گام های موثری را بردارد و یکی از برنامه های اولویت دار سپاه در سال جاری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان است تا شاهد جهش تولید در  کشور باشیم.

فرمانده سپاه بردسکن گفت: سپاه با ایجاد اشتغال در روستاها باعث مهاجرت معکوس مردم از شهرها  به روستاها شده است و همه ما باید روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنیم.

وی به برگزاری رزمایش کمک مومنانه و تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان بردسکن اشاره کرد و گفت:  با کمک خیران برنامه داریم در طول ماه مبارک رمضان  طی ۳ مرحله  رزمایش مواسات و همدلی را برگزار کنیم که دراین راستا  ۲ هزار خانواده از اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا و نیازمندان واقعی سطح شهرستان شناسایی شده اند و با کمک خیران و دیگر نهادها و آستان قدس رضوی و بسیج سازندگی  در قالب بسته های معیشتی بین این خانواده ها توزیع خواهد شد. 

وی همچنین گفت: به همت بسیح اصناف نیز ۲۰۰ بسته غذایی تهیه و بین اصنافی که از کرونا دچار خسارت شده اند و به لحاظ معیشتی مشکل دارند توزیع  خواهد شد.

وی با بیان اینکه دربحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا درتمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان بردسکن قرارگاه پدافند زیستی تشکیل شد ،گفت: بیش از  ۲ هزار نفر از  بسیج مردمی با این قرارگاهها همکاری داشتند و بیش از ۱۰ مرحله تمامی روستاها و اماکن عمومی شهرها ضدعفونی شد و حتی برخی از روستاها به صورت  خانه به خانه   عملیات ضدعفونی انجام شد. 

وی از زحمات و تلاش خبرنگاران  در طول سال گذشته و  سال جاری در بحث آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در حوزه بیماری کرونا  تقدیر کرد و گفت:  خبرنگاران باید امید را در جامعه پمپاژ کنند و از طرف دیگر نگاه مطالبه گری از مدیران ادارات داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.