فرماندار بردسکن گفت: ۲ معین اقتصادی در حوزه بانوان به ۵ معین دیگر در مجموعه شهرستان اضافه شد و انعقاد تفاهم نامه با استاندار خراسان رضوی را خواهند داشت.

اضافه شدن 2 معین اقتصادی در حوزه بانوان به شهرستان بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی شاکری در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار خراسان رضوی با فرمانداران و ائمه جمعه، اظهارداشت: تولیدی گل ریحان خانم روایتی و آموزشگاه نامیران خانم نجفی با هدف توانمندسازی، مهارت آموزی، آموزش اشتغال و ایجاد کار و کارآفرینی در روستاها به ویژه مختص بانوان در شهرستان بردسکن آغاز به کار کردند.

وی افزود: بعد از حضور استاندار خراسان رضوی به شهرستان بردسکن و انعقاد قرارداد با ۵ معین اقتصادی با ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و امضاء۱۵ تفاهم نامه،  تا به امروز ۲۲ تفاهمنامه با بیش از ۷۹۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری که بخشی از آن در حوزه اقتصاد مقاومتی تایید و به امضا رسیده است.

 وی با بیان اینکه تعداد ۳۳۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی صددرصد با مبلغ ۴۳ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان با اشتغال ۴۴۱ نفر در پروژه های اقتصادی ثبت گردیده، گفت: ۲۲ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با مبلغ ۴ میلیارد تومان و با اشتغال ۲۷۲ نفر در حال پیگیری میباشد.

وی افزود: ۲۷ پروژه اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۳۱ میلیون تومان و اشتغال ۲۸ نفر توسط پست بانک در حال انجام میباشد.

 فرماندار بردسکن به آموزش جوانان متقاضی کار و اشتغال در سطح روستاهای کوهپایه اشاره کرد و اظهارداشت: معدن طلای آسیا پی‌جوی بینالود توانسته است منسوجات طلا، فلزات و مواد اولیه را به جوانان بدهد تا بعدا از آموزش، مشاغل خانگی را انجام دهند.

 شاکری گفت: شرکت کومه معدن پارس نیز با ۷ پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵ نفر و همچنین یک حساب سپرده توسعه روستایی با سپرده ۲ میلیارد تومان و ۲۰ عضو در حال فعالیت است.

 وی همچنین از ۵ پروژه اقتصادی با مبلغ ۷ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان و ۲۷ نفر اشتغال توسط شرکت کشت و صنعت انابد خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.