ایران خودرو به تعهدات خود در قبال مردم عمل نمی کند و در تحویل خودروهای ثبت نامی چند ماه تاخیر دارد. مردم هم دست به دامن نمایندگان و منتخبان مجلس شدند.

تاخیر چند ماهه ایران خودرو در تحویل خودروهای ثبت نامی به مردم /مردم دست به دامن منتخبان مجلس یازدهم

به گزارش قدس آنلاین، بر خلاف ادعاهای مطرح شده از سوی مسئولین مبنی بر به روز شدن تعهدات خودروسازان و تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی، شرکت ایران خودرو به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمی کند و تحویل خودروهای ثبت نامی با تاخیر چند ماهه روبرو است.

عصر شهروند در این خصوص نوشت: بر اساس اطلاع خبرنگار ما، مشتریانی که در اسفند سال ۹۷ در شرکت ایرانخودرو با واریز پول نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کردند و باید در بهمن سال ۹۸ خودرو را تحویل می گرفتند، هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتند.

تماسهای مردم با این شرکت هم نتیجه ای ندارد و بخش پاسخگویی این شرکت تنها به مردم می گوید صبر کنید.

خبرنگار اقتصاد شهروند به سراغ یکی از منتخبان مجلس یازدهم رفت و نظر وی را در این زمینه جویا شد.

الهویردی دهقانی منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با انتقاد از عمل نکردن خودروسازان به تعهدات خود در قبال مشتریان گفت: تعداد زیادی از مردم به اینجانب مراجعه و اعلام کردند که ما اصلا نمی توانیم ثبت نام کنیم. برخی هم از تحویل نشدن به موقع خودروهای خود گلایه دارند.

وی به نقش مافیای خودرو در ثبت نام خودروها اشاره کرد و گفت: نمی دانیم مافیا کجاها ریشه دارند و اجازه نمی دهند مردم عادی برای خرید خودرو ثبت نام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با بیان اینکه برای جلوگیری از این تخلفات باید کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم، قویترین کمیسیون باشد، افزود: هیئت رئیسه این کمیسیون باید افرادی با تجربه و شجاع بوده و دارای تفکر انقلابی و جهادی باشند.

دهقانی گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم باید دنبال راهکارها باشد نه دنبال زد و بندها و حفظ وضعیت موجود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.