گیلان- معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی تا پایان بحران کرونا گفت: برای افرادی که تست آنها در غربالگری حوزه بهداشت مثبت شده اجرای قرنطینه ضروری است

افرادی که تست غربالگری آنها مثبت شده قرنطینه شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فرمانداری ماسال ؛ جعفر صفری در دوازدهمین جلسه ستاد مبارزه  با شیوع  ویروس کرونا اظهار داشت: از ظرفیت های بخشداران و دهیاران برای شناسایی افراد کم برخوردار و آسیب دیده در راستای اجرای رزمایش طرح مواسات استفاده شود.

وی همچنین بر لزوم رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی در بخش کشاورزی تاکید و تصریح کرد : رعایت موازین بهداشتی توسط کشاورزان بسیار ضروری است تا در مزارع و باغ ها  کشاورزی با استفاده از مکانیزاسیون  از  شیوع  ویروس کرونا پیشگیری شود.

صفری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه دار بودن این موضوع، شهرداری ها و دهیاریها ، ضد عفونی کردن معابر و اماکن پرتردد را در دستور کار روزانه خود داشته باشند.

وی  تاکید کرد :شهرداری های ماسال و شاندرمن جهت ایجاد آرامستان مناسب تدفین متوفیان شهرستان اقدامات اساسی انجام دهند .

امام جمعه شهرستان ماسال نیز در این جلسه گفت : حافظان سلامت و متولیان حوزه بهداشت و درمان در این برهه از زمان در خط مقدم سلامت قرار دارند و صادقانه جان خود را فدای ملت کرده اند

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی اظهار داشت: سبک شمردن ویروس کرونا از طرف برخی از افراد سلامت جامعه را به خطر می اندازد .

وی تصریح کرد: رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت طبق سنوات گذشته با استفاده ازظرفیت های رسانه های جمعی به صورت روزانه  آگاهی سازی و اطلاع رسانی انجام بگیرد.

امام جمعه ماسال و رئیس کارگروه شرعی متوفیان کرونایی ،در ادامه افزود: ایجاد آرامستان مناسب در سطح شهرستان برای تدفین اموات کرونایی در دستور کار قرار گیرد .

وی رزمایش مواسات را یک ظرفیت مفید برای کمک به صنوف و قشر آسیب دیده بر شمرد و افزود : پس از شکست ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان  مراسم یادبود به صورت جمعی برای عزیزان از دست رفته بر اثر کرونا برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.