گیلان- به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عدم پذیرایی از روزه‌خواران در رستوران، عدم افزایش قیمت و جلوگیری از روزه‌خواری ازجمله مهم‌ترین قوانین ماه رمضان است‌

ممنوعیت پذیرایی رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دادگستری گیلان، احمد آقایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه رمضان باید به شئونات این ماه توجه ویژه شود، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ماه‌های پربرکت است و مردم ما در تمام نقاط کشور ما فضای معنوی این ماه را گرامی می‌دارند لذا علیرغم وجود عذر شرعی مردم نباید در خیابان و به‌طور آشکارا روزه‌خواری کنند.

وی‌ با اشاره به قوانین ماه مبارک رمضان گفت: عدم پذیرایی از روزه‌خواران در رستوران، عدم افزایش قیمت و جلوگیری از روزه‌خواری ازجمله مهم‌ترین قوانین ماه رمضان است‌.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر عدم ورود گردشگران به مکان‌های گردشگری بیان کرد: در این ماه و با پیگیری‌های انجام‌شده از ورود تمام گردشگران به مکان‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

آقایی با درخواست از کشاورزان در خصوص عدم مصرف غذا در محل کار خود افزود: کشاورزی و شالی‌کاری یکی از سخت‌ترین کارهای گیلان در فصل بهار است ولی از کشاورزان می‌خواهم از منصرف غذا در محل کار خود جدا خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.