معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در استان خبر داد.

توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی غفوری مقدم به سهمیه اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: سهمیه شکر استان حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن است که برای مصرف خانوار پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این میزان شکر در اختیار کارخانجات بسته‌بندی قرار می‌گیرد و هر بسته یک کیلویی آن به قیمت ۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: همچنین ۵۰۰ تن شکر و یک هزار و ۵۰۰ تن برنج نیز در اختیار سازمان‌های حمایتی قرار می‌گیرد تا به‌عنوان بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع کنند.

غفوری مقدم در ادامه با بیان اینکه همچنین حدود ۴ هزار تن برنج هندی در حوزه تنظیم بازار به استان تعلق گرفته است، اضافه کرد: ۵۰ درصد این میزان در مشهد و ۵۰ درصد در شهرستان‌های استان به قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی ۷۲ هزار تومان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت گوساله منجمد به قیمت ۴۲ هزار تومان نیز از دیگر اقلامی است که به استان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه همچنین یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلویی ۱۱ هزار ۶۰۰ تومان درب سردخانه پشتیانی از دیگر کالاهای اساسی ویژه طرح تنظیم بازار ایام رمضان است، گفت: البته با توجه به پایین بودن قیمت مرغ گرم پایین است، بازار کششی برای توزیع مرغ منجمد ندارد، اما در صورت بالا رفتن قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد توزیع می‌شود.

غفوری مقدم بیان کرد: این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و فروشگاه‌های شهرداری به‌فروش می‌رسند.

منع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.