مصاحبه احمد سعادتمند در ارتباط با پرداخت مطالبات دو بازیکن خارجی این تیم جرقه امید را در میان هواداران باشگاه استقلال ایجاد کرد که دوران بی‌پولی به پایان رسیده و حالا مدیر جدید با جذب اسپانسرهای داخلی و خارجی می‌تواند استقلال را از بحران اسکناس دور کند اما این امیدواری دوام زیادی نداشت!

آشوب در پشت جبهه استقلال

سینا حسینی/

 مصاحبه احمد سعادتمند در ارتباط با پرداخت مطالبات دو بازیکن خارجی این تیم جرقه امید را در میان هواداران باشگاه استقلال ایجاد کرد که دوران بی‌پولی به پایان رسیده و حالا مدیر جدید با جذب اسپانسرهای داخلی و خارجی می‌تواند استقلال را از بحران اسکناس دور کند اما این امیدواری دوام زیادی نداشت! چون هوادار خارج‌نشین هم مثل اسپانسر رزمی کار داخلی تنها رؤیابافی کرده بود. البته هوادار خارج‌نشین پیشتر هم این بلا را بر سر افتخاری و پندار توفیقی آورده بود و در جریان تیام، استقلالی‌ها را با همین وعده‌های رنگارنگ سرکار گذاشته بود، اما سعادتمند بدون توجه به سبقه این فرد گرفتار بازی تبلیغاتی او شد تا در کمتر از چند روز دومین گزینه حمایت کننده مدیرعامل جدید پوچ از کار در بیاید.

*چند دستگی در باشگاه

با این وجود سعادتمند تلاش کرد با وعده ای جدید بازیکنان و کادر فنی ناراضی تیم را آرام کند به این امید که در روزهای آینده اتفاق مثبت جدیدی رقم بخورد تا شاید مشکلات مالی با تزریق موقت فعلاً شعله ور نشود اما در این میان مخالفان داخلی سعادتمند که در حال حاضر در استقلال حضور دارند با برنامه ای از پیش تعیین شده فشار به مدیرعامل را افزایش دادند و با استفاده از نارضایتی بازیکنان، فرشید اسماعیلی را برای چندمین بار پیش انداختند تا از زبان او حرف‌های خود را نسبت به سعادتمند مطرح کنند.

*اسماعیلی بازیگر بازی پشت پرده

مصاحبه آتشین اسماعیلی شاخک‌های همراهان مدیرعامل را به حرکت انداخت تا آن‌ها به دنبال پشت پرده این مصاحبه آتشین باشند. کشف حقیقت زیاد کار سختی نبود چون در کمترین زمان ممکن مشخص شد ماجرا همان دعوای قبلی در استقلال است. طیف حامیان موسوی که حالا دیگر شاهد حضور او نیستند به این شکل سعی کردند اتفاقات اخیر را به عدم کفایت مدیرعامل پیوند زنند تا شاید مسیر برای بازگشت عضو مستعفی هیئت مدیره فراهم شود! با رمزگشایی از این اتفاق پیشکسوتان باشگاه استقلال که حالا تمام قد پشت سر سعادتمند ایستاده اند وارد گود شدند و با حملاتی بی‌سابقه فرشید اسماعیلی را مورد سرزنش قرار دادند. محمد نوری، علی جباری، فنونی زاده و بسیاری دیگر از پیشکسوتان استقلال با به کار بردن الفاظی تند و غیر منتظره از مدیرعامل باشگاه خواستند در اسرع وقت با این بازیکن برخورد شود!

هواداران که توقع چنین رفتار و برخوردی را نداشتند به سراغ فرشید اسماعیلی رفتند تا از خجالت وی در بیایند، که این اتفاق و هجوم هواداران به صفحه شخصی او در اینستاگرام سبب شد وی تمام کامنت‌های خود را مسدود کند تا گرفتار موج سنگین انتقادات نشود.

*تغییرات در حوزه اطلاع رسانی

اما این پایان اتفاق داخلی باشگاه استقلال نبود، گفته می‌شود سعادتمند از فعالیت تیم رسانه ای باشگاه رضایت ندارد به همین منظور قصد دارد به زودی جانشین حاجیلو را معرفی کند. انتخاب مدیر جدید روابط عمومی یعنی محدود شدن فعالیت‌های مدیر رسانه ای تیم، از این رو دوباره مقاومت‌ها در مجموعه فنی با این اتفاق رخ داد.

*حذف مشاور پرسپولیسی!

اما دیگر اتفاقی که سبب شد حسابی در ساختمان باشگاه خبرساز شود، حذف مشاور جنجالی امیر حسین فتحی از سیستم مدیریتی بود. مشاوری که گرایش‌های زیادی به باشگاه رقیب داشت و با مدیران سابق پرسپولیس همکاری داشت اما با این حال از سوی مدیر قبلی به عنوان مشاور انتخاب شد که سعادتمند برای وی پیغام فرستاد که دیگر نیازی به حضور وی نیست و نباید به باشگاه بیاید، این اتفاق به مذاق مشاور پرسپولیسی باشگاه استقلال شیرین نیامد و او شروع به اعتراض کرد اما از آنجا که این تصمیم با اقبال طیف گسترده ای از اهالی استقلال مواجه شد زیاد این مسئله به چشم نیامد.

*وضعیت تأسفبار زمین تمرین

در شرایطی که همه تیم‌های لیگ برتری منتظر تعیین تکلیف رقابت‌های لیگ برتر هستند تا تمرینات خود را شروع کنند، بزرگ‌ترین دغدغه مدیران باشگاه استقلال پیدا شدن زمین تمرین مناسب برای تمرینات تیم است، انتشار تصاویر جدید از وضعیت اسفبار زمین چمن مجموعه انقلاب نشان داد این زمین در حال حاضر به هر چیزی شباهت دارد جز زمین تمرین، عدم مدیریت صحیح از سوی فتحی و پیمانکار مجموعه سبب شده این زمین در حال حاضر مملو از گل‌های بهاری و قارچ‌های سمی شود تا زمین به کلی غیر قابل استفاده شود. به همین دلیل سعادتمند به شدت پیگیر است تا بتواند رضایت مدیران زمین وزارت دفاع در نوبنیاد را جلب کند تا استقلال مجدداً بتواند از آن مجموعه برای تمرین استفاده کند چون در حال حاضر زمین انقلاب قابلیت برگزاری تمرینات را ندارد.

*معرفی معاونان جدید در هفته آینده

گفته می‌شود احمد سعادتمند در روزهای آتی معاونان جدید خود را معرفی خواهد کرد، شنیده می‌شود مهدی روحی به عنوان مدیر اجرایی و اداری باشگاه معرفی خواهد شد و معاون ورزشی جدید استقلال هم رونمایی خواهد شد تا شاهد خداحافظی سلطانی از مجموعه مدیریتی باشگاه باشیم تا به شکل جدی خانه تکانی سعادتمند در این مجموعه رخ داد، معرفی رئیس کمیته انضباطی و کمیته حقوقی نیز از دیگر مواردی است که در هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.