۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 701854

پرویز مظلومی حضور دوباره در باشگاه استقلال را برنمی‌تابد و بر این باور است که باید از این باشگاه دور باشد. مظلومی که با سعادتمند دوستی قدیمی دارد اعتقاد دارد که این مدیر نباید به باشگاه استقلال می‌رفت...

جرئت پا گذاشتن به استقلال را ندارم

قدس آنلاین: پرویز مظلومی حضور دوباره در باشگاه استقلال را برنمی‌تابد و بر این باور است که باید از این باشگاه دور باشد. مظلومی که با سعادتمند دوستی قدیمی دارد اعتقاد دارد که این مدیر نباید به باشگاه استقلال می‌رفت...

* چند روز قبل صحبت از اهدای جام به قهرمان نیم فصل بود. شما چه نظری دارید؟

با کدام منطق باید جام را به تیم دیگری داد و تیم‌های دیگر را از گردونه رقابت حذف کرد؟

* جایی گفته بودید ۹ امتیاز در زمان مربیگری‌تان جلو بودید اما در نهایت نتوانستید قهرمان شوید.

 بله، من با همین استقلال ۹ امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر داشتم اما اتفاقاتی رخ داد که ۱۲ امتیاز از دست دادم و قهرمانی‌مان در لیگ پرید. من این مثال را قبلاً هم گفته بودم و دوباره تکرار می‌کنم که استقلال شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند این اقبال را نادیده بگیرد و رقیب ما را قهرمان اعلام کند. در فوتبال گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما اصلاً نمی‌توانی فکرش را بکنی. فوتبال قوانین خودش را دارد و قهرمان لیگ باید با برگزاری بازی مشخص شود نه اینکه بدون فکر نام تیمی را به عنوان قهرمان اعلام کنند. این یعنی نادیده گرفتن دیگر تیم‌ها به خصوص استقلال.

*چه نظری درباره سیاست‌های رقیب سنتی دارید، به خصوص نماد چهار؟

ما همیشه در جدال‌های رو در رو با هم رقابت حساس‌تری داشتیم. بسیاری از هواداران آن روزها که من مربی بودم به من می‌گفتند پرویزخان برای ما بردن پرسپولیس از قهرمانی در لیگ با ارزش‌تر است.

*سعادتمند هم مدیریت استقلال را پذیرفته. او موفق می‌شود؟

سعادتمند را می‌شناسم. یک زمانی رئیس هیئت مدیره بود که با من درباره مدیرعاملی حرف می‌زد و من همان موقع به او گفتم مدیریت را قبول نکن و نرو. سعادتمند اما در صحبت‌هایی که به تازگی با او داشتم گفت: شرایط مهیاست و می‌خواهم مدیرعامل شوم. حتی من را به باشگاه هم دعوت کرد اما به دلایلی قبول نکردم.

* چرا مثل خیلی از پیشکسوت‌ها به باشگاه نمی‌روید تا خودی نشان دهید؟

هر وقت پایم را داخل باشگاه می‌گذارم بعدش برایم کلی حاشیه درست می‌شود. می‌بینید روزگار را؟ پرویز مظلومی با این همه سال کار در استقلال الان نباید جرئت کند به باشگاه برود چون بعضی‌ها به محض اینکه می‌بینند او آمد شروع به تخریب می‌کنند. من استقلالی هستم و دوست ندارم اسمم برای استقلال حاشیه درست کند برای همین وقتی سعادتمند می‌گوید بیا از او عذرخواهی می‌کنم و نمی‌روم تا آرامش استقلال به هم نریزد. من اوضاع امروز را درک می‌کنم. می‌دانم که در اردیبهشت استقلال باید کلی بدهی خارجی بپردازد. کلی هم به بازیکنان بدهکارند. شنیدم ۲میلیون دلار بدهی دارند. در این شرایط من خودم را عقب می‌کشم تا مشکل ایجاد نکنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.